Gå til innhold

noen andre som føler seg "stinne" i magen...at magen står på "spreng" liksom???


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

jeg føler ofte det at magen presser på liksom....som når du er skikkelig mett bare ikke helt sånn for du er liksom ikke tung i magen...føler at magen min står rett ut liksom..

er fullgåtte uker i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei enda, men magen står som en tromme , føler jeg selv hvertfall + mye luft.. I dag har jeg også hatt endel menssmerter i både rygg og mage.. er litt bekymret, men har skjønt det som at det er ganske normalt..!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4+3, testet positivt i dag. Men magen min har vært sånn helt siden eggløsning. Skikkelig oppblåst, spesielt etter jeg har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stratosen!

 

Jeg tror jeg er lengre på vei enn hva som er beregnet, men i forhold til beregningene skal jeg være 9+2 i dag. Fra ca. 8+0 til 9+0 har jeg vært veldig oppblåst og "stram" i magen. Men det har gått over nå! Heldigvis!:) Hadde ikke klart altfor mange dager slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har utrolig spreng, den er knallhard.. det går litt opp og ned da.. er i uke 11 nå, i uke 10 så det ut som jeg var 3-4mnd på vei for den var så hard og oppblåst.. nå har det roet seg litt heldivis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også, er 11 uker i dag. Det strammer som bare det, minner meg om når jeg var over 30 uker på vei med førstemann og det begynte å bli dårlig plass i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+4 idag.Måtte krype til korset for noen dager siden å kjøpe mammabukse. De andre dongeribuksene strammet ubehagelig over magen. Måtte ha knappen oppe når jeg satt. Mye bedre nå, men sykt. Dette er min tredje. Hadde det ikke slik med de 2 andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

himmel og hav,nå ble jeg glad:) sitter her med en mage som ser ut som 6.mnd,men er bare 8 uker.mamma bukser skal i hus i morgen! utrolig merkelig synes jeg,var ikke sånn med de 3 andre.Det har kanskje noe med alderen å gjøre...............? 36 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+5 i dag, og føler meg kjempestinn!!! skulle nesten tro jeg gikk på siste tida, istedetfor første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeee:) dette var det beste jeg har lest pp lenge..d var så godt å se at andre og har då sånn så jeg :)er 8 uker..å klarer ikke å holde magen inne når jeg prøver..men jeg føler meg bare feit på magen..blautfeit haha..hater d..gleder meg bare til en kul kommer frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...