Gå til innhold

gjør det noe at fornavn og mellomnavn starter med samme bokstav? bare fornavnet som skal brukes i det daglige, mellomnavnet er der av sentimental verdi..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker på hva du mener... Mellomnavn = etternavn, som Tine Thorsen Olsen, men jeg tipper kanskje du mener andre fornavn som Tine Therese Olsen? Uansett - synes ikke det gjør noe - ingen big deal i alle fall.

Jeg er veldig glad i sånne kombinasjoner:) Ville gjerne hatt samme forbokstav på fornavn og etternavn til min, men etternavnet begynner på g, og fant ikke noe fint fornavn vi likte på g.

Selv om du skal ha fornavn og mellomnavn med samme bokstav blir det veldig fint syns jeg:) Syns du skal gå for det, var jo et flott navn:)

Hehe, misforsto litt, trodde du skulle kalle henne tine terese, men det var et eksempel?:) Uansett syns jeg det klinger fint, med den rytmen som to like forbokstaver gir. Tine Terese Olsen:)

Det kommer litt an på. Noen navn som starter på samme bokstav er veldig like, ofte fordi det kan være ulike former for samme navn, feks Maja Maria - det ville jeg unngått.

Ellers heter det første og andre fornavn ja, mellomnavn er hvis man har to etternavn. Mange her som blander kortene der...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...