Gå til innhold

Hva kan dette være?


babysjuk82

Anbefalte innlegg

Ei uke til ikm.idag har eg så ondt i venstre eggstokk/leder,kjæm av og til.så ondt at eg ikke får til og rør meg.litt bekrymra nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener eg ha eggløsning forige helg.ha ialf smerta osv da.men er d idag,e d håp ute for meg.håpe d sjyldes graviditet,og at d ik e nå galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønne mæ ijt på kroppen min lengr.vil bare sove.og helt ødlagt av bekkenløsning.hvis jeg ikke e gravide,kofr skal jeg slite sånn m rygg og fota da.har hatt bekkenløsning lenge,men nu er d bare blitt verre.vært en laang uke,og enda en uke før eg kan teste.hmr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønne mæ ijt på kroppen min lengr.vil bare sove.og helt ødlagt av bekkenløsning.hvis jeg ikke e gravide,kofr skal jeg slite sånn m rygg og fota da.har hatt bekkenløsning lenge,men nu er d bare blitt verre.vært en laang uke,og enda en uke før eg kan teste.hmr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønne mæ ijt på kroppen min lengr.vil bare sove.og helt ødlagt av bekkenløsning.hvis jeg ikke e gravide,kofr skal jeg slite sånn m rygg og fota da.har hatt bekkenløsning lenge,men nu er d bare blitt verre.vært en laang uke,og enda en uke før eg kan teste.hmr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er det ikke noe annent å gjløre enn å vente! Det er ikke lett :D Masse lykke til til deg! (Det høres jo lovende ut;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...