Gå til innhold

Er det noen som vet om trekket på Emmaljunga skjermen kan taes av og vaskes?

Anbefalte innlegg

Håper dere skjønte spørsmålet mitt og kan gi meg svar.

Den har ikke vært brukt på 2,5 år og alt annet kan vaskes men den får jeg ikke til, Finner ikke noe informasjon om det på nettet heller.

Den er svart og sølvgrå oppå,men hvit/trikket inni, og ser den er litt gulnet i kantene....

Fortsetter under...

eg fikk mannen til å skru av de stengene på den vi har, vi har både en gammel å ny vogn av samme typen og dette var den gamle vogna.. det var litt omstendelig, men hvis du har en mann som kan hjelpe til får du det sikkert til.. vi måtte også fjerne pop naglene som var på, men eg bare skulle vaske den skjermen så da la me litt jobb i den for å si det slik... på den nye vogna er eg litt usikker, men trur nok ikke eg gjør det med den.. da tar eg bare de trekkene som er løse og enkle å ta av.. du kan jo også vaske av med ei fille, men det blir liksom ikke det samme.. ble et langt rotete svar håper du forstår..

Takk for svar.

Synes det e rart at det ikke skulle gå ann..... Denne vogna er en 2005 mod.

Men det hørtes ut som mye arbeid, og vil jo ikke ødelegge vogna. Men vi jo ha den vaska i samme slengen... Huff. Synes det er rart at de lager ei vogn der alt annet kan taes av og vaskes men ikke den???

da var vår skjerm/kalesj ferdig vaska og tørr.. den ble ikke ødelagt, men du må pop nagle de festene på skjermen igjen, men det er ikke noe problem her i gården.. evig takknemlig for mannen som vet hva han holder på med :) skulle eg gjort det selv hadde den blitt ødelagt..

du kunne jo kanskje vasket den i badekar? sånn for hånd?...

hehe!! nei liker jo å tru at eg ikke er så dum ;) men må innrømme at det var et av mannens forslag til hvordan vi skulle få vaska den skjermen.. haha!! så det er kanskje han som ikke er så dum...

Annonse

Ja tenk at jeg ikke har tenkt den tanken engang.... hehe, jeg må bare le, men det er jo og typisk at vi kvinnfolk tenker mest mulig avansert løsning, og så kommer mannen med den enkle løsninga og ofte en veldig god løsning. :-)

Hils mannen din og si takk fra meg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...