Gå til innhold

Er det billigere å handle barnevogn i Sverige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det skal være billigere. De ligger litt lavere i pris, og ved gunstig kronekurs blir det ennå litt billigere. Jeg kjøpte hts besafe combi bilstol, og betalte 2500 ca i norske. Den koster som regel ikke mindre enn 2700 på salg her, ellers ca 3300.

Når det gjelder vogner vet jeg ikke helt sikkert, men det er nok billigere og så får man ofte med mer i prisen enn man ville gjort i norge.

På strømstad er det kattis babyshop, den har hvertfall emmaljunga. Vet ikke hvilke andre merker. Regner med det er bra utvalg:)

Bare huske at hvis det er noe med vogna må du være forberedt på å kjøre til sverige igjen, da norske forhandlere ikke vil ta i en vogn som ikke er kjøpt hos dem.

Hei!

Var på Kattis Babyshop i går og så på Emmaljunga vognene. Tror ikke de er så mye billigere enn i Norge, men med kronekursen sparer man mange penger uansett. En vogn som koster 7690 kroner koster den ca 6500 etter at kursen er tatt hensyn til. Det er jo veldig mye billigere så det er absolutt lurt å ta turen:)

VI kikket på OTH i Sverige og da ville vi bare spare inn kursen. Nå er kursen lavere enn for 1 år siden så det er nok mer å spare nå. Men på Brio og Emmaljunga feks er det nok en del å spare.

Annonse

Jeg har nå bestillt barnevogn i Sverige, på Kattis Babyshop. Det var ca. 1000,- billigere og i tillegg sparer vi ca. 1000,- på kursen. Tenkte se om vi fant ennå et par bra tilbud når vi drar og henter vognen. Så det er hvertfall et par tusen å spare på Emmaljunga som vi har bestillt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...