Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Levi er et skikkelig navn, gammelt og godt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Levi er aktuelt nå i forbindelse med filmen om Kautokeino-opprøret. Lars Levi Lestadius var en streng prest, og de veldig konservarive kristne lestadianerne er oppkalt etter han. Ikke en jeg ville kalle opp mitt barn etter.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Takk for tipset! Det skal jeg seriøst vurdere selv. Synes både det er mjukt, originalt, uvanlig men ikke FOR sært og mandig. Bra forslag! (Jo, man kan få assosiasjoner til Levis, men det kan man også ignorere)
Gulp Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jo, synes det er veldig fint! Tror ikke man automatisk verken tenker på Læstadius eller Levisbukse.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Veldig fint! Og man kan da ikke dra såpass tvilsomme sammenligninger som Læstadius - hvem er det som vet sånt da?? Obskur opplysning som de fleste ikke tenker på tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå