tønnestobias Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 er innom flere plasser på nettet for å prøve å finne meg mammaklær. men det jeg møter av mammaklær er max str xl eller ekstremt dyrt jeg har ikke råd tl å køpe ei bukse eller tunika til over 500 kr så lenge jeg trenger flere en 1 sett med klær.. noen flere enn meg som tenker sånn som meg? eller er det bare hormonene som er kommet i trassalderen hehe
081013 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 det jeg har erfart så langt er ; størrelsene kan faktisk bli for store i den størrelsen du bruker til vanlig. eksempel; jeg bestilte to bukser fra hm, en i str 48 (som jeg garantert trodde skulle være for liten) og en i str 50 (fordi jeg i normale bukser har brukt 50 en periode.) nå som graviditeten skrider frem har jeg merket at kiloene fordeler seg annerledes på kroppen , håndtakene på siden har feks forsvunnet og har lagt seg på magen. Nå er 48 mer enn stor nok for meg, mens 50 buksen ligger i skapet nesten ubrukt fordi den rett og slett er for stor. det er noe jeg aldri hadde trodd skulle skje. hvilken str har du i bukser. jeg har kjøpt gensre på kapphal i går(tunika stil) og til og med der måtte jeg ned en str. har også god erfaring med toppene hos hm, men ser at disse kan bli ikorteste laget når 8 mnd kommer i mars.
tønnestobias Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 ømm. hvilken str jeg bruker hmm liker ikke å si det høyt da. men jeg bruker mere en xl til vanlig før jeg ble gravid også. men jeg bruker mere en 50.
081013 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 hvis du har hm i nærheten, så prøv i 50...du får kanskje deg samme overraskelsen som jeg fikk;)Nå hører det med til historien at jeg har gått ned 2 kg fra uke 1 til uke 28 , så det kan jo hende det er derfor i tillegg til at kg er fordelt annerledes siden jeg får de på meg...
Akki42 Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var gravid i uke 7(SA) så på mammklær og jeg ble også irritert. jeg er stor, bruker str.52 til vanlig.vekt 102 kg. det finnes så mange fine mammklær i str. 34-44 dvs vanlige bukse med ekstra store linninger for magen. jeg må bare gå opp på den str jeg bruker.dvs 54-56 men da blir det bare kjerringklær med store utringninger. og jeg er nokså kort så selv om de passer over magen blir det altfor langt. ))) Har sett diskusjoner ang vekt og graviditet her inne,at folk slanker seg for å bli lettere gravide,i mitt tilfelle har dette ikke hatt noe å si.jeg har ligget på 80-102 kg .har to flotte barn og kan enda bli gravid i en alder av 42 år og 102 kg.det så vi i jula...)))
Tassen79 Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 hei jeg har nevnt dette før og nevner der gjerne igjen:-) Jeg er kjempe fornøyd med klærene jeg bestilite fra Notherhood Plus http://www.motherhood.com/plushome.asp?mastercategory_Id=7 Husk på frakt og moms, men jeg syns fremdeles det var rimlig! Det gikk under en uke fra bestilling til jeg fikk klærene levert på døren.
lisemo Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har gitt opp å prøve å finne mammaklær, men er veldig glad i ellos!! Der har de store størrelser opp i str 60, som jeg da regner med skulle passe de fleste Vet veldig godt hva det vil si å være for stor, er mange år siden jeg fikk på meg str 50, for å si det sånn!! Så nå er jeg og handler på ellos, eller enda bedre, catalog, som er utsalgskatalogen til ellos! Der har jeg endt opp med masse klær til bruk i svangerskapet nå! Der kan du finne mange fine kupp!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Jeg gleder meg ikke akkurat til å begynne å se etter mammaklær nei.. Jeg var på en bruktbutikk på Jar i forrige sv.skap, da brukte jeg vel L når jeg var der, og de fleste buksene var for store til meg. Husker ikke hva butikken het eller om den finnes fortsatt, men beste mammabuksa jeg har hatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå