Fisk74 Skrevet 20. januar 2008 #1 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, ble lagt inn på føden for 3 dager siden pga vannavgang i uke 27. Jeg er gravid med en gutt som har storesøsken på 8 og snart 5 år. Har klart å roe meg litt ned, men kjenner at det er et sjokk og at panikken ligger og lurer. Jeg fikk diabetes type 1 for 15 mnd siden, så dette svangerskapet har vært preget av bekymringer. Har ikke helt forstått at jeg er gravid på en måte.... Det hjalp litt å lese om alle de andre premature på denne siden, det er så flott med et sted og dele erfaringer. Ønsker alle lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136593290-plutselig-var-livet-s%C3%A5-annerledes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 20. januar 2008 #2 Del Skrevet 20. januar 2008 hei:) ville bare si at jev var i samme situasjon som det for snart 1 år siden. ble lagt inn med tidlig vannavgang i uke 25+4 den 25.01. var 99% sengeliggende i 1 uke, og noen timer før jeg kjente at fødselen var i gang. nesten 8 døgn senere ble lille prinsen min født 990gr. jeg husker dagene gikk utrolig treigt når jeg lå der, og hadde også en liten gutt hjemme som nærmet seg 3 år, tiden borte fra han var kjempe tøff, tenkte også mye på sambo som plutselig ble alene med han, og alt ansvaret. fikk høre fra leger at jeg kunne ligge slik i 9-10 uker, før de ville sette fødselen i gang, hvist den ikke startet av seg selv. prinsen min slapp unna respirator, men lå lenge på c-pap, han hadde heldigvis ikke hjerneblødning heller, noe som jeg ble forberett på at var vanlig. han måtte også gjennom 3 blodoverføringer, det var litt godt å se han etter de, for han virket plutselig "litt" friskere:) håper alt går bra med deg, og at du får ligge lenge! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136593290-plutselig-var-livet-s%C3%A5-annerledes/#findComment-136600921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå