Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Har akkurat innsett at vi må ha ny bil, noen som vet om biler som har på plass til 3 barneseter? Barna kommer til å være 4, 2 1/2 og nyfødt...
Nanna:-D Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Det er mange biler det går i. Men det kommer veldig ann på hvilke seter du har. Jeg har flere ganger greid å få plass til 3 seter i min bil som er en volvo v40. Og den er ikke stor baki. Må plasere litt fram og tilbake, men jeg har fått det til.. Vil tro det går litt lettere i volvo v70, kanskje passat el mondeo... Tror nok du bare må prøve. Lykke til!
Kakebakesøte Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Det samme med vår merzedes C klasse, 2004 modell. Vi fikk plass til tre seter der bak. Vi fikk besøk av nevø på 5 og niese på 7. De hadde seter med høy rygg. Dattern vår har et besafe izi combi sete. Det ble trangt, men det gikk.
Knøttefrøken Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 opel omega, ford mondeo, audi a6 er biler jeg kommer på med relativt stor plass bak. Det er sikkert andre biler som også du får plass til flere seter også, men disse bilene kan man jo få brukt også til en relativt "billig" penge:-)
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Vi har akkurat det samme problemet. Det er ikke noe problem å få plass til tre barneseter, men det er veldig vanskelig å få skikkelig tilgang til alle selefestene.Vi må også ha ny bil, og har sett mye på peugot 807 og citroen c8. Begge disse har seperate seter bake, og dermed god plass. I tillegg har de ofte 7 seter, noe vi gjerne vil ha. Om vi da skal på langtur, tar vi bare ut de setene vi ikke har bruk for, og har god bagasje- og vognplass. Ellers så tror jeg volkswagen touran har plass. Sharan har også plass. Søk på finn.no på avansert søk, og flerbruksbiler, så kommer det opp mange med god plass i :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Trygg trafikk har en oversikt på sine sider, men sidene er nede i dag... http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2726 Nesten bare sjusetere som har god nok plass til tre barneseter.
3 skatter ute:) Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 citroen C4 picasso en fantastisk bil med plass til 3 seter, og det er 2 seter bak der igjen som man kan slå opp ved behov. så om størsta vil sitte bak får hun lov til det.
oftebustat Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Vi venter tvillinger og har ei på 3 fra før av. Hadde volvo v50 og en mini cooper, men nå har vi bytta begge. Vi har gått for en ford s max og en renault megane scenic. Begge bilene har separate seter bak, barna sitter høyt og fint og det er lett å komme til alle setene utenfra. Forden er i tillegg en 7 seter, så med de to ekstra setene nede er det kjempestor plass i bagasjerommet. Kjempefornøyd med begge bilene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå