Gå til innhold

Se her! Privatklinikk??


Kathy+Oktoberjente

Anbefalte innlegg

Jeg fant selv ut at jeg er gravid på torsdag, og tenker med en gang på alt som kan gå galt.. har ikke vært hos legen enda, og føler meg så uvitende!!

 

Med tanke på når jeg hadde mensen sist, kan jeg være opp til 10 uker på vei.. (noe jeg ikke tror siden jeg ikke testet positivt før nå), men jeg har ikke fått time hos fastlegen min før om en mnd! Burde jeg dra til en privatklinikk å få en sjekk/prat på et tidligere tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunketet vil jeg bare ha en prat med en lege, evt finne ut hvor langt på vei jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkke sikkert de kan finne ut hvor langt på vei du er. For å gjøre det, må du gå til noen som har invendig ul og du må være minimum 6 uker på vei for at de kan gjøre noen estimering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men siste mens var 13.november, altså tilsier den 10 uker.. men har en mistanke om at egget har ligget i dvale en stund.. men er en trygghet å komme til en lege nå, og ikke om en måned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg ha bestilt time hos en lege med ul. Hvis du er mindre enn 6 uker på vei, kan h*n i det miste bekrefte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal jeg høre om det når de ringer. Siden det er en privatklinikk, tror jeg de har mange ulike spesialister, og sikkert UL også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

 

Har time klokken 13.20 - tror ikke jeg får gjort så mye fornuftig innen den tid! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør nok det.. heldigvis er det en halvtimes tid å kjøre, så er ikke såå lenge til vi må dra! :P Aner du hva de kommer til å gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

regner med de tar en innvendig UL på deg og ser hvor langt du har kommet :)

 

Er du lengre enn 6 uker, så kan du være så heldig å se et bankende hjerte også..men ingen garanti da:)

 

Visst du ikke er så langt på vei, så kan det kanskje være vanskelig å se noe. men da vet du jo at du ikke er no lengre enn 4-5 uker visst da :)

 

Blir spennede dette :)

 

Gleder meg til oppdatering fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag, hun bare informerte om litt ulike ting og tok blodprøver.. Siden det er usikkert hvor langt jeg er på vei, skal jeg til Gynekolog til onsdag.

Men foreløbig (regnet ut i fra siste mens) er jeg i 10. uke med termin 22.August :)

 

Så, vet igrunn ikke noe mer nå enn jeg gjorde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at de ikke hadde ul der du var da. Fikk du henne til å sende henvisning til tidlig ul for å bekrefte terminen? Hvis ikke burde du be om det neste gang du er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :)

 

Kikka litt nøyere på papirene jeg fikk av legen i går, og jeg skal visst til UL imorgen.. Grugleder meg :) Håer ikke jeg blir satt noe tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...