Gå til innhold

da venter jeg bare på svar

Ønsker..

Anbefalte innlegg

da har jeg vært på utredning.. mye prøver og mye venting..

får ikke svar før om 8 uker så da er det bare til å smøre seg med tolmodighet.. jeg som hater å vente.... jaja

fikk beskjed om å vente med å prøve igjen til jeg skal inn igjen i mars.. det er altfor lenge, jeg vil jo starte prøvingen så fort som mulig..

men er kanskje best å vente.. vet ikke om jeg klarer å gå igjennom en 5 ma..

håper virkelig det går bra neste gang..

Fortsetter under...

hei.. tok kromosomprøver jeg å.. så lenge siden? da hadde jeg ringt sykehuset jeg var på.. jeg fikk heldigvis time med engang svare skulle være ferdige så skal inn igjen i mars..

jeg fikk beskjed og vente jeg da, med å prøve igjen.

skjønner du er kjempe nervøs, håper det går bra for deg denne gang. hvor langt på vei er du da?

Hei,

Ville bare kommentere at jeg synes det var rart du fikk beskjed om å vente til prøvesvarene var klare med å prøve igjen. Før min utredning etter 2 SA/1MA fikk jeg beskjed om at vi kunne starte prøvingen når vi var klare for det, og at det ikke gjorde noen verdens ting om jeg var gravid når jeg kom inn til utredning. Men, kanskje dette skyltes at vi har ei lite jente fra før og at det dermed er redusert risiko for endel ting? (Vi gikk allikevel gjennom samme utredning som alle andre).

Etter min siste abort (MA, uke 12) var å prøve igjen det eneste jeg/vi ville. Og jeg var kjemperedd for at legen skulle si at vi måtte vente med å prøve til etter et-eller-annet. Skjønner derfor godt din frustrasjon! Kanskje du skulle spørre om det er noen spesiell medisinsk grunn til at du er anbefalt å vente?

Lykke til!

Med hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...