børdi Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Min mening er at det eneste som kan være fordelen med dagmamma, er i begynnelsen, om ungene er under ett år når de begynner, at det er mer tid for kos og mindre forhold hos en dagmamma... Men ellers ser jeg ingen fordeler med dagmamma kontra bhg... Om dagmamman er syk, er det ingen til å overta, i en bhg får de inn vikarer. I bhg får de oppfølging lagt til rette individuellt, hos dagmamma har du ingen garantier for at det er sånn (sier ikke det gjelder for alle)
Stratos med 3 barn Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg ser ingen om man da ikke kjenner dagmammaen og kan være helt sikker på at vedkommende er til å stole på.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 For de minste synes jeg barnehage virker bedre fordi det er mindre forhold. Det er kun en voksen barnet trenger å forholde seg til, og hvis du er smart så velger du gjerne noen som passer maks 3 barn tilsammen...og dermed blir det ikke så mange barn å forholde seg til heller. En dyktig dagmamma bør ha rutiner og pedagogisk opplegg, men slike dagmammaer har som regel jobb i såkalte familiebarnehager hjemme i Norge. Men hvis prinsessa di er over året, og ikke så skvetten av seg, så kan det nok tenkes at barnehage er like greit fra starten av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå