Gå til innhold

ligner på el slim kan strekkes..kan noen se hit??


*gullungen med okt spire*

Anbefalte innlegg

var akkurat på do er 5 uker på veg fikk masse slim på do papiret så ut som el slim var klumpete å kunne strekkes noen som kan forklare meg hva dette er??har noen andre det sånn..håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det ikke er blod i det, trur jeg du kan ta det helt med ro jeg. Kan være en litt snål form for utflod. Men du kan jo høre med legen din, så slipper du gå rundt å være nervøs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk "el-slim" noen dager før IKM, og hadde det litt nå og da et par uker, kanskje frem til uke 5-6. Nå er jeg 8+0 og merker ikke noe til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde d sånn slim i går,kunne strekkes.har aldri hatt d før.har hatt el så er ikke d. Kan bety eg e gravid d da? Ikm 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt lege og hør om dette er normalt. kan være en tidlig SA.???????

nå ble jeg veldig bekymret.. har sån rar, litt klumpete, litt gjennomsiktig, litt hvit/gult, strekkbart slim... har hatt det hele tia.. er nesten 9 uker nå syntes du unødvendig bekymrer både meg og hun!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hej! jeg hadde akkurat slik sim i uke 7 tror jeg det var, jeg var hos legevakten da, å dem sa at det ikke er gale, å at du bare kan regne det som vanlig utflod, så dette er ingenting å bekymre seg for! er 15 uker på vej nå, så bare ta det rolig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff det var ikke bra å høre at sa begynte sånn blei bekymra jeg nå skal ta kontakt me legen min i morgo..men mange som sier at det er normalt her inne også da..håper det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slimete utflod to dager, så begynte blødninger som endte i en SA. Var 8 uker på veg. Men det er helt normalt med ekstra utflod under graviditet har jeg lest. Men det jeg vil frem til er at er noen bekymret er det bedre å kontakte lege å få et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig går det bra, men er du usikker er det jo bedre å kontakte lege enn å gå å bekymre seg. Ikke meningen å skremme noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva.....jeg husker vi diskuterte dette i januar 06 og så si alle hadde denne utfloden....jeg hadde det med datteren min og med denne her spiren...og det ga seg rundt uke 7.

 

Livmortappen jobber på spreng for å lukke seg og legge seg bakover og fylle seg opp med en slimpropp....

 

Den normale forandringen i utflod under graviditeten skyldes at skjeden mottar høyere blodforsyning under graviditeten. Dette gir økt aktivitet i slimhinnen og økende slimproduksjon. Dessuten vokser cellene i slimhinnen og avstøtes i høyere grad. Økt avstøtning og økt væske gir sammen både større mengde og endret konsistens på utfloden.

 

Så kjære dere nygravide, senk skuldrene dette er normalt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...