Gå til innhold

Er det på tide med et nytt singeltreff i Oslo snart?

Anbefalte innlegg

Det har vært så hyggelig på de to treffene vi hat hatt så jeg foreslår et nytt i februar. Setter opp noen datoer som jeg kan så kan dere kopiere og skrive dere inn der dere kan.

Fredag 8/2

Chaiemae

Tirsdag 12/2

Chaiemae

Søndag 17/2

Chaiemae

Mandag 18/2

Chaiemae

Fortsetter under...

Hei Chaiemae.

Er det mulig for nye å bli med på et slikt treff eller er dere en fast gruppe som møtes?

Skal i gang med første første forsøk til våren og har veldig lyst til å treffe andre ventere/prøvere/gravide som er single.

Annonse

Annonse

Hvis alle dere andre er glad i sushi foreslår jeg Alex Sushi, har hørt masse bra om stedet og hatt lyst til å dra dit lenge. Hvis sushi ikke er aktuelt hiver jeg meg bare på hvorsomhelst så lenge det er forholdsvis sentralt =)

Kan alle spise sushi? Jeg elsker det, og er ikke lenger gravid så da er det bare å hive innpå..

Men helt ærlig, Alex Sushi synes jeg er litt oppskrytt, god sushi for all del - men veldig dyrt, og man sitter litt oppe på hverandre. Tror nok det vil hemme meg litt på hva jeg kommer til å prate om..

Men for all del jeg er med overalt!

Hva med YaYas i Vika? Der kan vi sitte ganske for oss selv, og de serverer god billig Thai mat. Er vi heldig kan vi kanskje få ett av avlukkene på Diner også? Deilig Kinesisk mat.

Bare forslag fra meg... Jeg blir med overalt!

Sushi er kjempebra:-) Jeg er gjerne med til Alex Sushi som jeg syns er kjempebra. Litt avhengig av hvor mange vi blir finnes det bord til både fire og åtte der og med tanke på lydnivået tror jeg ikke vi behøver å føle oss hemmet på noe vis, ihvertfall ikke mer enn på Hard Rock hvor vi var sist. Jeg gleder meg.

Hei. Jeg kaster meg på og fremmer forslaget til Tjorven1 om YaYas i Vika. Har aldri vært der, men syntes det hørtes lurt ut med god plass til skravling og billig mat.Der er det sikkert mat for enhver. Og ikke langt fra tog hvis noen kommer utenbys fra. Uansett hvor vi havner - jeg gleder meg til å møte dere alle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...