Gå til innhold

AMME-TE

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Lurte på om noen vet hvilken type som har best effekt? har fått tak i 2 typer(uten om NAF amme-te, som jeg ikke syntes funka). Den ene er kloster-amme-te&den andre heter helios....begge fra helsekosten. Takker om noen gidder å hjelpe meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken effekt er du ute etter?

Skrevet

tenkte jo for å øke produksjonen litt da...har den noen annen effekt også?...bare lurer jeg :)

Skrevet

for å øke produksjonen er det aller beste å amme ofte ofte ofte. leke smokk, kan du si;-)

jeg syns NAF-teen forsåvidt funket godt, men mitt beste triks for å øke produksjonen, er å drikke masse masse masse vann, og amme ofte.

ammete er vanlig å bruke for mageknip hos baby for det meste, ikke i første rekke å øke produksjonen.

Skrevet

Jeg blanda selv jeg, fenikkel, anis og karve, kjøpes på apoteket. Inneholder ikke det som kan virke sølvende på babyen. husker ikke hva det var...

Skrevet

Jeg merker tydelig forskjell på de dagene jeg ikke får i meg nok vann; MYE mindre melk! Så enig med VinterSol her; masse masse vann! Ellers har jeg hørt at du bør velge en ammete uten peppermynte (tror Kloster sin inneholder pepperm.) Jeg drikker Helios sin. Den smaker godt syns jeg og gjør godt både for min ( til tider veldig oppblåste) og Knerten sin mage

Ellers; nok hvile og regelmessige måltider. Merker at stress påvirker negativt på melkeprod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...