Gå til innhold

Setemberbaby????


Mille og løva

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrulig lei meg og vet ikkje hva jeg skal gjøre. Jeg er gravid med min ex mann. Jeg er 7 uker på vei idag og vet ikkje om jeg skal beholde barnet.. Alt i meg skriker mot å ikkje gå videre med det, men i dag fortalte exen min at den nye dama hans er gravid også, Ca 5 uker på vei. Så han har virkelig spilt skitten spill. Hun vet selfølgelig ingeting om mej og er lykkelig uvitende. Han sier han ikkje kommer til å være der for meg, men for hennes barn. Jeg er 27 og han er 42, Hun er 24. Jeg og han er fortsatt gift for at skal kunne bo her i landet, men vi bor ikkje ilag. Alt er så frustrerende , hadde gledd mej slik og bestemt mej for å beholde barnet, men så kommer han å forteller mej dette. Burde jeg fortelle henne??? kjenner henne ikkje i det hele tatt. Men jeg føler jeg ikkje har gjort noe gale siden dei ikkje var ilag og det er jo jeg som er gift med fyren..... Hvorfor må noen mennesker være så onde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, dette var jo en lei situasjon. Nå må du først å fremst tenke på deg selv og din familie. Er du i stand til å klare dette alene. Har du noen som kan støtte deg. Du har fått klare signaler om at du vil bli alene om dette og da må du vurdere ut fra det standpunkt.

 

Hva som har skjedd mellom dere er en sak mellom dere. Jeg synes ikke du skulle gå videre til henne. Det vil ikke gjøre saken enklere eller gjøre at du føler deg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...