Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Vi har nettopp vært på ordinær ultralyd og spurte om det var mulig å se kjønnet på babyen. Først lå babyen litt vanskelig til, men etter en stund viste hun oss et bilde der babyen hadde en liten "utstikker". Dette mente jordmora var klitoris. Syntes det virket mer som en liten tiss jeg da;) Noen som har opplevd lignende, og som venter jente?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Klitoris kan godt være hoven.. Må være det som har skjedd med oss. Fikk beskjed på ordinær UL at det var gutt, men senere UL (også 3d ) viste tydlig at det er en jente. Ville ikke tatt noe for gitt, hvis du virkelig vil vite ta en 3d UL senere i svangerskapet:-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg var på tidlig ultralyd, uke 13-14 i fjor. Fikk et veldig tydelig bilde rett under stumpen på fosteret. en tydelig utstikker lyste mot meg og legen sa han trodde dette var gutt. Bak denne utstikkeren var det to streker. I mitt tilfelle var utstikkeren en klitoris. Kjønn er veldig like tidlig i svangerskap og klitoris kan være hoven lenge pga hormoner. Jeg har ei nydelig jente på fanget nå...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå