Gå til innhold

Symptomer som forsvinner :(


Gullklumpen!

Anbefalte innlegg

Er 9+0 i dag. Føler at kvalmen så og si er borte. Har vært kvalm i nesten to uker og i overigår kastet jeg opp, og etter dette har liksom symptomene forsvunnet. Matlysten (og litt godteri lyst) har kommet mer tilbake igjen og føler meg generelt mer opplagt igjen! Er det noe å bekymre seg over??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 uker i morgen jeg også:)

de siste dagene har jeg ikke kjent ømhet i puppene i det hele tatt.

den brune utfloden og stikkingen i magen avtok også...

var på innvendig ul forrige onsdag og så et bankende hjerte, men er urolig allikevel....

tror dette er helt normalt jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA i uke 12 forrige gang. Og jeg mener dere bør stole på magefølelsen. Jeg hadde en dårlig magefølelse, men alle sa at alt er normalt, at jeg skulle slappe av. Hadde da allerede vært på en UL i uke 7 og sett bankende hjerte (hadde brun utflod). Men merket fra uke 8-9 at ting ikke var som de skulle. Hadde jeg da tatt en UL ekstra, hadde jeg sluppet å gå helt til nesten uke 13. Så jeg sier: stol på magefølelsen, er du stresset, betal for den ekstra ULen, det er verdt det! Men vil jo absolutt ikke skremme noen, det er oftere det går bra enn dårlig! Lykke til begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det skjer litt nedi der av og til (i skrivende stund også) og har en magefølelse på dette skal gå veldig bra!;) Da velger jeg og tro det. Har ikke brun utflod eller hatt en eneste blødning hittil så da får jeg fortsatt være i lykkerus!;)

 

Lykke til begge to og tusen takk for svar!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som dette er veldig riktig, da har du ingen ting å bekymre deg for! Lykke til videre i svangerskapet og med den voksende magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor da jeg var 9 uker på vei. og jeg også hadde mistet en del symptomer, men det var helt normalt sa hun. At fra da og utover kom symptomene til å forsvinne mer og mer. :) Det er helt normalt. :)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...