Gå til innhold

Nå er det ikke lenge igjen

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge igjen på oss som skal ha baby i mars.Jeg har termin 30 mars og nå begynner jeg endelig å glede meg.

Var hos legen i ¨år på kontroll,alt står bra til med lille gutten min i magen.

Jeg ble 100% sykemeldt i går p.g.a sliten i kroppen og bekken.

Nå skal jeg bare nyte tiden fram til fødselen sammen med gutten min på 5 år som gleder seg til å bli storebror.

Denne gangen har svangerskapet gått fort,men har vært redd hele veien p.g.a har hatt 2 spontantaborter sent i svangerskap før.

Men nå kjenner jeg masse liv hele tiden.

Er det noe som skal føde på Fredrikstad rundt den 30 mars?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136588191-n%C3%A5-er-det-ikke-lenge-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Ja, nå er det ikke lenge igjen...Kjenner jeg blir mer og mer nysgjerrig på denne ungen i magen...Om Jordmor og lege har rett på UL og hvordan denne kommer til å se ut...Masse hår eller lite, søt liten nese eller litt stor potet nese ect...Men så klart er det jeg venter mest på er om hun er frisk...(hvem gjør ikke det)...

For min del kunne hun gjerne komme nå, men for hennes del får hun vente til termin...=o)

Skal føde på A-hus en gang rundt 8 mars...

Ja nå går det fort:) Jeg gleder meg så utrolig mye. Jeg fikk også plutselig for meg her en dag at vi nærmer oss mars med stormskritt!!! Jeg har termin 8 mars. Jeg planlegger ikke å føde i Fredrikstad, men jeg er fra Kråkerøy:) Familien min bor fortsatt der, så det kan jo selfølgelig hende at det starter når jeg er hjemme en tur!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...