Gå til innhold

Blødning allerede på rugedag 9...

Anbefalte innlegg

Heisan jenter!

Jeg er som sagt på rugedag 9, og nå i kveld har jeg en blødning. Er det noen av dere som har vært ute for det? At rugeperioden er over allerede nå? Jeg har vært gjennom ganske mange forsøk, men kan ikke huske at det var over så tidlig...

Fortsetter under...

På mitt negative forsøk før jul spotta jeg allerede på rugedag 9, og fikk tr på dag 11, så det kan skje. Klinikken sa det ikke var noe unormalt tidlig heller.

Men det er jo mange som har blødninger sjøl om de er gravide også!

Jeg skal krysse fingrene for deg, syns ingen her inne fortjener den nedturen man får når forsøk ikke lykkes!

Tvi tvi!!

Jeg begynte å blø litt på rugedag 10 på det første forsøket og på det andre forsøket blødde jeg skikkelig fra dag 9. Dr. Lindenberg har sagt at siden jeg begynner å blø så tidlig så skal jeg få hsg-sprøyter som støtte på neste forsøk. Håper virkelig ikke det er over for deg nå.

Annonse

Uff, håper det går bra med deg/dere!

Jeg hadde blødninger trutt og jevnlig fra rugedag 10 fram til i uke 8. Er i uke 14 nå, så det kan gå bra på tross av dette. Jeg har tatt hcg sprøyter ved siden av progestanen denne gangen pga mistet tidligere. Uansett - IKKE slutt på medisiner selv om du tror det har gått feil (jeg har vært nær ved å gjøre det flere ganger - men fikk beskjed om at du kan blød igjennom mensbind og allikevel kan det gå bra. Ta blodprøver med et par dagers mellomrom for å se om hcg i blodet har steget eller sunket.

Tvi tvi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...