Gå til innhold

Mister dere symptomer?

Anbefalte innlegg

Hei alle august mammaer.

Lurer litt på om dere som begynner å næremer dere 2 tri. merker at symptomene forsvinner. Har hele tiden hatt velidig ømme bryster, men de siste dagene har dette avtatt. Hadde en ma i februar og har brukt tid på å bli gravid, så jeg får litt angst når symptomene forsvinner. Kvlamen og hodepinen har også blitt bedre. Er det andre som opplever dette og er det vanllig? Trodde jeg ville ha ømme pupper hele sv.sk....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136588032-mister-dere-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde ganske ømme pupper, men det forsvant for ca 2uker siden, er i 12.uke nå. Har fortsatt mensmurringer, litt økende egentlig. Hadde også en blødning denne uka, dro til legen, og han mente det var pga skjøre slimhinner. Men jeg er ganske usikker og negativ..hatt litt blødninger etter det og. skal til UL på onsdag, så psyker meg opp (eller kanskje mer ned) til det.

Jeg er 9+2 nå, og føler kvalmen gir seg.... For 2 uker siden og frem til nå, så har jeg med en gang jeg har stått opp, måttet gå rett til kjøkkenet for å spise, men det bynner å avta, er det normalt? Altså at kvalmen går bort i uke 10? Trøtt er jeg ennå og brystene kjenner jeg veldig godt at er der hehe

Også murring i magen er der, men det er vel fordi livmora er på vei opp av bekkenet?

Jeg er så redd......

Jeg har det akkurat likt og er 12 uker i morra. De sier jo at det meste er normalt. vanskelig og ikke være redd. Men som de sier, så lenge man ikke blør så kan man ta det helt med ro. (og som regel er ikke blødning farlig heller)

Vet det er vanskelig, det synes jeg og

En beroligende melding... :) Jeg mistet de fleste symptomer i løpet av uke 10.. Og som hos dere skapte det litt bekymring.. Var på ultralyd i dag, babyen var sprell levende og svært så aktiv, er i uke 13 :) Så nå føles det bare godt å ha mistet kvalmen og alt som hører med!

Hei,

Har grublet på det samme... Fra å faktisk kjenne at jeg er gravid (kvalme, stikninger, murringer etc) kjennes kroppen plutselig "vanlig" ut. Skal ikke på ultralyd før i ca uke 17 (er i uke 13 nå) og det virker så lenge til. Leser om så mange her inne som er på tidlig ultralyd.

Men - det er godt å høre at andre har det på omtrent samme måte :o)

Annonse

Jeg kjenner igjen den redselen veldig godt. Det er jo kjempeskummelt å plutselig ikke føle seg gravid i det hele tatt.

Selv er jeg ca 13 uker nå, men har ikke vært på ul og sjekket at alt er i orden. Men jeg tenker sånn at dersom jeg ikke ser noe tegn til at noe er galt (som blødning), så er det sannsynligvis ikke det heller. Sannsynligheten for ma er som jeg har forstått ganske mye mindre enn sa.

Det er jo så mye bedre om vi greier å kose oss med graviditeten enn å bare gå rundt og bekymre seg hele tiden :)

Ønsker ikke å være noen bedreviter her altså, og jeg skjønner godt at de som har opplevd ma er redd for dette. Men jeg tror vi skremmer hverandre litt overdrevent opp her...

godt å lese at det er flere...jeg er i uke 13+6,kjenner ingenting.litt ømme bryster kansje,men ikke no særlig mage(tror isåfall det er bare luft,for om morgenen er den borte:()...ganske skummelt:/åsså er det så lenge til jeg skal til jordmor,og har ikke ultralyd før i mars!vært godt med et tegn på at det lever der inne!!men hvis man spontanaborterer,så blør man vel?hvis barnet plutselig dør,merker man det uten ultralyd?

Hei!

Jeg har selv mistet endel symptomer (kvalme, ømme bryster, halsbrann), og synes helt ærlig at det er deilig! :-) Godt å kunne nyte tiden litt og ikke være fullt så trøtt som før...

Det er jo helt vanlig at symptomene forsvinner litt etterhvert, i 2. trimester er det jo mange som får masse energi, økt sexlyst, og nesten "glemmer" at de er gravide.. At det skjer en uke eller to er bare positivt slik jeg ser det, barnet har også godt av at mor har det bra!

Så slapp av og nyt der - jeg kjenner nok av jenter som har spydd i 5 mnd, ville dere heller hatt det slik? ;-)

Jeg mister ikke symptomer. Er 11 fulgåtte uker nå, men kvalmen og spyinga er mine "gode" følgesvenner.

Kynnere, stikkinger her og der og ømme pupper følger meg også.

Kvalmen og spyinga kunne godt avtatt, for nå er jeg sliten av å spise kjeks og drikke farris. Er vel det jeg har spist de fire siste ukene.

MMmmm :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...