Gå til innhold

Jaja, enda en uke overstått.... og nærmer den trygge havn..


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Hehe... i dag er jeg 7+0 og det føles bra at det fortsatt er fast inni meg, ingen blødninger eller noenting.

Kvalmen henger fortsatt i og det er jeg oppriktig glad for da det er det eneste sikre symptomet jeg kan forholde meg til.

Har flere men ingen som ikke kan tyde på andre ting liksom.

Vel så da er jeg i min åttende uke... JIPPI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når begyndte du å bli kvalm??Jeg er nå etter "babyverden" å kalkulatoren her inne 4 uker og 1 dag på vei.

Siden jeg mistet i desember (7 uker på vei) og nå er gravid igjen i 4 uke,uten noen andre symptom enn mistet mens og div andre små symptom som svimmel,trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer=)

Kvalmen kom vel rundt uke 5 tror jeg, den kommer og går flere ganger gjennom dagen så det er ikke konstant kvalme da.

Er fryyyktelig trett men det er jeg generelt sett også så, ømme bryster og menssmerter av og til, skjeldent for tiden men det var hele tiden frem til for ca en uke siden... da gikk det over=)

Denna gangen skal du se det går bra med deg!!=)

 

Masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...Håper virkelig alt går bra nå..Jeg har ikke hatt ømme bryster en gang..sånn var det gjennom de 7 ukene før jeg mistet også..høres sykt ut men vil så gjerne være kvalm og ha ømme bryster for da vet jeg i de minste om jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå. jeg må bare få lov til å gratulere deg. Er innom av og til for å se om noe er skjedd :-D

Nå ble jeg glad, tenk 2 stk, heldigris :-D

Jeg har bare 26 dager igjen til termin så dettte går kjempefort, nyt det og kos deg pluss ta vare på deg selv.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...