Gå til innhold

symptomer


snuppedulla

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide:) Er på besøk fra Bli Gravid og lurer på en ting! Hvor lenge etter EL kjente dere symptomer? og hvilke symtomer?

 

Lykke til videre alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stockholms tjej

jeg tror det er veldigt ulikt men jeg følte en stikkende følelse nere i ene siden av magen det var det som gjorde at jeg tog et test=) men vissa har ikke noen symptomer,kvalme fikk jeg med=( jeg merkte det 3 dagar innen min mens skulle komma=) lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nesten en hel uke med småblødninger etter EL og så begynte jeg å få murringer ca 10 dager senere (10DPO). Ble også kvalm rundt den tida.. sånn småuggen. Men det var vel først et par dager før positv test at jeg hadde en mistanke. Ble litt svimmen, ømme pupper, mere murringer, trøtt, måtte tisse ofte, kjempeømme brystvorter!!, og ingen mens. Har hatt uregelmessig mens i nesten 2 år nå og plutselig kom det ingenting. Testet positivt 14DPO:) Hva slags symptomer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager etter el så kjentes det ut som jeg hadde el igjen?!?!? Kanskje dette var det man kaller "festesmerte"?

8,9 og 10 dager etter el var jeg kvalm på kveldstid- vet ikke om dette var tilfeldig eller ikke?

Fra ca 1 uke etter el hadde jeg masse murringer fram til ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...