Gå til innhold

Nå har vi bestemt oss!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL på torsdag (24/1) og hvis alt går i omtrent samme fart som første forsøk blir det uttak til helga.

-og nå har vi bestemt oss, hvis alt går bra og det blir mange nok skal vi sette inn 2 egg!!

Har ingen barn fra før, men jeg er 28 og mannen 30, og jeg stresser vanvittig med å få barn. Vi har tenkt og snakket mye om det de siste dagene, og nå ser vi liksom ingen grunn til at vi ikke skal prøve med to! Blir veldig spennende hvordan det går denne gangen... Huff!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:O)) Vi skal også sette inn to når vi skal i gang igjen i mars. Større sjanse til at hvertfall ett fester seg, da. Og tenk om det blir tvillinger:O))))

Jeg stresser forresten litt jeg og med og få barn....Blir 32 i neste mnd...Huttemeitu....

Skrevet

Jeg er 33 og får ikke sette inn to egg :( (De er ikke villig til det på St. Olavs). Jeg som bestandig har sagt at jeg vil ha tvillinger...

Skrevet

Da blir det spennende å høre fra deg utover våren, Føya!

Er nesten godt å høre at flere stresser, og du er jo noen få år eldre enn meg også, så da burde egentlig jeg slappe av...

til Ludviginne:

vi holder til på Medicus i Tr.heim, og på første forsøket spurte de om vi ville ha ett eller to. De anbefalte ett, men trur vi hadde fått to. Og nå vil vi vertfall det!!:)

Skrevet

Hallo! Jeg er 34 og fikk satt inn 2 egg i Porsgrunn forrige uke. Virker som om de har litt forskjellige rutiner og meninger om det med 1 og 2 egg ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...