Gå til innhold

Flere som har gått på Reductil en stund?


silia

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har gått på Reductil siden 25. nov. og har nå gått ned 14 kg. Har som mål og gå ned minst 7 kg til, allerhelst 10. Ser at det er mange på Reductil her, men det virker som mange "forsvinner" fra forumet ganske raskt. Har alle nådd målene sine, eller "detter" folk av lasset pga andre årsaker? Lurer på om det er flere som har holdt på en stund. Føler at det går litt seinere å gå ned nå, og at apetitten har øket litt. Prøver å ikke falle for fristelsen med å spise for mye, men håper at effekten av Reductil ikke dabber av enda. Er det noen som har erfaring med såpass lang tids bruk av Reductil? Har dere merket at effekten er mindre nå enn i starten? Har ikke lyst til å øke dosen til 15 mg, da tror jeg heller at jeg får sette inn litt mer viljestyrke :-) Skal jo klare å fungere uten Reductil også etterpå, så da føler jeg det blir litt feil å bare øke dosen. Har heller ikke lyst til det pga mulige bivirkninger. Noen med erfaringer som vil svare?? Ellers vil jeg ønske alle lykke til med kostholdsendring og vektreduksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Det begynner bli en stund siden jeg slutta på reductil, men gikk vel på de et drøyt halvår. I løpet av dette halve året gikk jeg ned 22 + kg ( jeg husker ikke tallene eksakt lenger, jeg har kasta vektloggen min nå når jeg ser at kroppen min trives som lettere;)) Nå, temmelig nøyaktig et år etter at jeg starta legge om livet har jeg gått ned 28 kg, og jeg er 2 kg unna målet mitt på 53 kg :) Grunnen til at jeg slutta å synlig bruke dette forumet (jeg er innom og leser her, fint å få inspirasjon, samt at jeg liker glede meg med de det går bra for) er rett og slett fordi slik jeg la om kosten, og sånn jeg trener, er blitt livet mitt. Det er liksom ingen sensasjon i mine øyne lenger, hihi. Jeg trives godt med det, og jeg fatter faktisk ikke at jeg kunne leve som jeg gjorde i tiden etter at sønnen min ble født. Jeg merket også at effekten av pillene dabbet av litt med tiden, og jeg ba faktisk om sterkere styrke. Jeg var ikke klar for å være ferdig med pillene etter 4 mnd. Jeg kan likevel betrygge deg med at det var null problem å slutte på pillene, ikke ble jeg mer sulten, vekta gikk ikke opp. De siste kg har jo gått saktere å miste, men samtidig er jo hver kg nå en større %-andel av min totale kroppsvekt, så det er jo bare naturlig. Så sånn har det vært for min del, hvordan det har vært med de andre her inne aner jeg ikke;) Men om du skulle ha non fler spm, er det bare rooooope ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for svar :-) Kjempemotiverende å høre at du har lykkes så bra. Håper også at dette blir en varig endring for mitt vedkommende. Har alltid vært flink med trening, men har desverre spist alt for mye snop og mat. Så det er her det er viktig for meg å ikke falle tilbake til gamle synder. Merker også at alt går såå mye lettere nå, når kroppen ikke er så tung. Jeg har ikke tenkt over det med at hvert kg nå utgjør en større %andel av totalvekta, er jo egentlig litt logisk at det ikke skal gå like raskt.

 

Uansett er det veldig kjekt å høre fra folk som har lykkes, og jeg håper også at jeg klarer å komme i mål. Jeg skal tygge litt på det med 15 mg dose. Dersom det stopper helt opp med meg skal jeg nok vurdere det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kropprn blir vant til mindre mat og ikke minst sukker.så jg har tro på at man klarer å holde seg når man slutter med tab.har gått på 15mg siden oktober.har enda 3 mnd igjen på resepten.blir å bruke den opp så får vi se.har også tenkt å få en bukplastisk op nå i vår for å bli kvitt hengemagen etter 3 svangerskap.

jeg har ikke smakt brus siden sept,gjør som du,drikker vann,men kaffe også.

har tatt av 13 kg.håper på mer,har en fysisk jobb,trimmer når jeg har anledning og spiser vanlig normal mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...