Gå til innhold

Hipp - bare gode erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er flere som har gode erfaringer og anbefaler Hipp. Vi er litt fristet til å bytte merke, bruker NAN HA1 nå, er sånn halvveis fornøyd - mye gulp og litt treg mage. Er det noen som har byttet til Hipp og ikke vært fornøyd eller har gått vekk fra Hipp grunnet magetrøbbel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde Hipp, men jenta mi bare gulpet masse da. Så vi gikk tilbake til Nan1 og er kjempefornøyd.

Prøvde Hipp fordi Nangulp lukter så mye, men ho ble jo bare verre med Hipp og i tillegg så luktet det også.

Skrevet

Her ble magen bedre med Hipp enn Nan. Nå bruker vi ikke malt eller noe og hun bæsjer hver dag. Hun har aldri gulpet noe særlig så der kan jeg ikke vurdere noen forskjeller. Men jeg er mer begeistret for Hipp fordi den A: smaker bedre (synes jeg), B: blander seg mye lettere enn Nan og blir ikke sånn kornete.

Skrevet

Helt enig med Tussa og Sofie på det siste der!!

Jeg har også brukt Hipp og er mest fornøyd med den. Nå som hun drikker så lite pr dag så kjøpte jeg Nan, men det er bare tull, for jeg bruker så lang tid på en pakke. Så det blir Hipp igjen nå :)

Skrevet

vi har ikke god erfaring med hipp1. gutten fikk ikke noe metthetsfølelse, skulle ha mat etter bare 2 av og til 3 timer. da fikk han 130ml. han drakk ikke opp det en gang. han sov ikke rundt. men da vi gav han NAN sov han fra 23- 06..... det var herlig.. han har gjort det i 4 dager nå =) håper det forsetter slik.. (han er (uker)

NAN her i hus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...