TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 det går jo mot mildere tider, og noen ganger blir det veldig varmt i saueskinnsposen! hvor mildt bør det være når man begynner med dyne og pledd? det blir jo for såvidt veldig lunt om man bruker trekket på vogna også...
*stinepine* Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 jeg har brukt dyne og pledd lenge allerede jeg.. alt for varmt for Emine i dunposen, blir jo helt svett stakkars, selvom jeg bare har på henne ullundertøy!! vet jo ikke hvor du bor da, men vi bor i oslo, og det har funka helt fint med dyne for oss.. vinteren i år har jo uteblitt!! lykke til!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Vi har ikke brukt pose i det hele tatt, vi. Har hatt saueskinn i bunnen og dyne oppå. Varmt nok det her hos oss ihvertfall .o)
r r r Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Vi bruker ikke pose i det hele tatt vi. Bor på vestlandet og her er det ikke spesielt kaldt. Minsten har på seg en hel dress og vanligvis bare en dundyne og holder seg god og varm. Er det litt kaldere eller blåser mye så tuller jeg han inn i et fleecepledd.
rossi30 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg bruker saueskinnspose fortsatt her på Sunnmøre. Er kaldt noen dager, så da kler jeg på henne mer i posen, mens på mildere dager, kler jeg heller mer av henne. Tror ikke vi er klare for bare dyne her. Hun er varm men har aldri vært svett når jeg tar henne opp av vogna, og kan gjerne være litt kaldere i ansiktet og på hendene. Jeg bruker ikke hel dress på henne da......kun hvis vi har noen minusgrader og vi skal gå et stk, men ellers bare vanlige inneklær, jakke, lue, lester og votter. Har et luftig/hullete ullpledd som jeg tuller litt over henne inne i posen.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 takk for svar vi bor i oslo, det er jo ikke så veldig kaldt her, så vi dropper nok ullposen snart. men vi bruker bare "inneklær" på henne da, tar bare på lue, evt noe i halsen og på hendene. mem det er litt surt ute ofte, så har ofte pledd over åpningen på vogna, det luner jo litt også...
Sunshine2222 Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Har delt posen i to og har den ene delen i vogna med dyne oppå funker som fy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå