Gå til innhold

mat ??? se her


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med at det er matportalen.no du mener. Siden der det står opplysninger om hva du ikke kan spise og drikke når du er graivd.

 

Synes det er veldig viktig å holde det som står der.

 

 

Lykke til videre i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk det var den..har hørt snakk om at salami bør en ikke spise..men fant ikke ut der inne ang dansk salami..den i den rød innpakningen..vet du om jeg bør kutte denne ut?? spiser ikke annet på skiven min..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salami er spekemat og dermed så skal ikke denne spises.Grunen til at en ikke skal spise spekemat,er at den ikke er varmebehandlet og dermde kan ha bakterier i seg. For at en ting skal kalles at den er varmebehandlet,må den være kokt,stekt over en hvis tid,som jeg ikke husker,ikke nok at den bare er varmet om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo kokt skinke,så den er vel kokt,men den skal spises så fersk som mulig,det vil med andre ord si at det må være lenge til den går ut på dato og pakken skal ikke ha vært åpen lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, nå ble jeg glad :D Gratulerer masse! Hva er terminen din??

Har prøvd å kikke litt etter deg, og håpet du skulle dukke opp her vet du :-) Det gikk jo raskt for deg å bli gravid da! Så moro!! :-):-)

 

Terminen har blitt flyttet til 15.juni, så fikk ikke det god-datoen som jeg hadde før ;-) Men 15. er ikke så verst det heller. hehe..

Jaa, det er visst en liten gutt :-) Utrolig herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fest del lille spire:-)

Fikk tr i går jeg, så veldig lei meg for det!!!!!! Ville så gjerne følge etter deg og de andre fra uke3. Var så utrolig kjekk gjeng!!!! Men men kommer snart jeg;-)

Svarte ikke på sp målet ditt da, men ville bare oppdatere deg.

Klem fra M-79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hysteri mener jeg da..har nå to barn så jeg har spist nesten d jeg ville med når jeg gikk gravid..men har nå hatt d jeg ville ha pp skiven min forde hehe..kanskje jeg ikke er oppdatert..men nå til dags er jo alt farlig!!merkelig at vi i d hele tatt lever..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...