Gå til innhold

Hei, har ikke vært så aktiv inne på disse sidene, men blir det nå :) 1 dag på reductil


Heli 79-har jente+ gutt

Anbefalte innlegg

Hvordan er det den første tiden med reductil? mye bivirkninger? merker man noe på vekta med en gang? hva spiser dere??

 

Mange spm med en gang, men håper flere kan svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:-) jeg fikk først reductil 10 mg av legen. de hadde jeg ingen bivirkninger med.no har jeg fått 15 mg,og da har jeg fått litt bivirkninger.- munntørrhet,hetetokter,og skjelvinger inni kroppen.den siste var verst den første uken,noe er det nesten helt borte.har brukt 15 mg i 14 dager.har tatt av 2,8 kg.jeg spiser masse kylling,kalkun og fisk.lager gode salater..

jeg går på tur ca 1 t 4-5 ganger i uken i fort tempo,og så bruker jeg skritt teller.blir liksom en konkuranse for meg selv da.prøver å gå mer for hver dag..

lykke til:-)

 

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min 4.dag på Reductil...så jeg kan ikke komme med så mye opplysninger til deg...men det jeg syns har vert fint er at jeg har IKKE lyst på noe søtt... ikke en gang pepsi Max frister...så her går det i mye vann om dagen for føler jeg blir veldig tørst av tablettene....Og en annen bivirkning er at jeg blir så "urolig" i kroppen...og sover dårligere...men det er jeg innstilt på å holde ut...

Har ikke veid meg enda...venter ikke noe hokus pokus...men håper jo på nedgang...

 

mat så spiser jeg vanlig mat...2 knekkebrød med ost til frokost...det samme til lunsj tenker jeg. Normal middag- spise det samme som de andre og så kanskje 1 knekkebrød til kvelds. Spiser som jeg kommer til å gjøre etter at det er slutt på tabletter.

 

Nå skal det sies at jeg pga sykdom ikke er i form til å trene så mye som man gjerne burde...men prøver gå en liten tur hver dag...dette er et punkt jeg ikke har mulighet til å presse meg på..så det må bare bli hva kroppen tåler.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar

 

Helgen har gått greit . har ikke de store bivirkningene bortsett fra tørste og rastløshet. Er spent nå hvordan det blir fremover. håper å få ut å trent litt nå da det har gått i ett i helga. men føler at jeg har god kontroll på det med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...