Gå til innhold

Reductil- når merket dere / merket ikke at det fungerte?


Mamma+2

Anbefalte innlegg

Har tatt min 3. Reductil 10mg tablett i dag.....hadde ikke forventa noe hokus pokus enda altså...men vekta viste +0.5kg i dag....det var jo ikke så positivt akkurat.....

 

Når merket dere noe?

 

Eneste jeg har merkiet er at jeg er mer tørst...og da på vann....ikke søt drikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eg har gått på reductil siden 26. desember. Merka ganske fort munntørrhet og at det var vanskelig å sove, men det er ikke sånn at en kan leve akkurat som før og gå ned i vekt. Reductil er en motivasjon og hjelp til å legge om kostholdet. Den hjelper til at en ikke er så sulten og at forbrenningen holder seg oppe. Så du må nok desverre jobbe endel selv også for at vekta skal gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg merket allerede første dagen at jeg ikke var sulten og godtesyk. Men må si meg enig i at Reductil alene gjør ikke slik at vekta går ned, dersom du spiser det samme som før. Det er en hjelp til å reduserre inntaket av mat og godteri, samt å holde forbrenningen oppe når du har lavt inntak av mat. Jeg har gått på reductil siden 25. november, og har gått ned 14 kg. Omlegging av kosthold er et must for å lykkes med en varig vektreduksjon. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forstår at jeg må vere flink selv i tillegg til å ta Reductil..drikker mye og ikke hatt lyst på snop ( men om det er effekt enda eller at jeg kun har det i hodet som er årsaken veit eg ikkje.) Men tok det lang tid før dere begynte gå ned i vekt...vet jo at det kun er ca 60% desse tablettene fungerer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne virkningen ganske fort, vet heller ikke det var fordi jeg visste at jeg tok dem. Men uansett så fikk jeg mindre matlyst dagen etter, er også småkvalm store deler av dage, hvertfall når jeg tenker på å lage meg noe mat. Jeg har gått ned 3 kg.+ på 1,5 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg gikk ikke ned noe før etter 1,5 uke, har gått på det i 2,5 uke nå, og har gått ned 3,8kg. jeg har bare drikket vann, spist sunt, men tillat meg hva jeg vil på lørdager. har gått tur eller rørt meg minst annenhver dag. Men du må være innstilt i hode! jeg hadde bestemt meg i sen-høst at 2 januar skulle det skje! hadde god tid til å forberede meg, dette hjalp meg, nå er jeg innstilt på at jeg skal klare det.

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...