Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er morro å høre hvordan det går med dere januardamer, hvordan dere ligger an i løypa! har dere født, eller venter dere fortsatt? Hva tenker dere, har dere tegn på fødsel, er det bare fryd og gammen med baby? osv..

Kan begynne.. Termin om 5 dager, eller egentlig 4 siden vi er over midnatt. Har allerede ventet veldig, men akkurat nå føles det som om fødselen er helt fjern og at det blir baby om noen måneder.. Kjenner ikke en ting på kroppen som tyder på at noe skal skje! Hadde noen magesmerter for noen netter siden, kom etterhvert med mellomrom, men de forsvant -men var liksom mer spennende da! ;o)

Veksler mellom å føle meg helt rolig og avslappet, og å føle meg desperat etter å komme i gang. Plutselig kjenner jeg utålmodigheten i hele kroppen. Veksler også mellom å glede meg vilt, og å synes det å skulle ha ansvaret for en baby er så skummelt at jeg får en klump i magen.

Alt i alt er jeg vel klar som et egg for å føde, samtidig som jeg ikke skjønner at det faktsik skal skje.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136584382-oppdateringstr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har IKKE født :( Er fem dager over termin i dag. Men i går og i dag har jeg hatt noen ganske så vonde tak i korsryggen, så i dag måtte sambo ut og kjøpe varmeflaske så jeg kan lindre litt med det. Håper det betyr at det nærmer seg..kjennes ut som "båndene" (er det noe bånd der bak?) i ryggen strekkes til det maksimale, og evt. at korsryggen skal revne eller noe. Takene går helt frem, og magen blir stein hard. Men de kommer ikke regelmessig i det hele tatt, så det kan nok gå noen dager tenker jeg. Mage-takene som jeg har hatt i ukesvis, har også roet seg masse..Kanskje er det de som har flyttet seg bak i ryggen? Jeg aner ikke, er jaggu mye rart med kroppen i disse tider..

Helt enig Pelin - kroppen min er så rar for tiden at jeg ikke vet hva som er hva i det hele tatt!! Har også hatt en del vondt i rygg før, så nå er jeg ikke sikker på om det er murringer eller "vanlig" vondt! Jaja, jeg merker det vel når det begynner tenker jeg. Termin idag, superklar jeg, men lillegutt ser ut til å trives...vi får holde ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...