Gå til innhold

Link til "det originale" Chinese Birth Chart"

2 fine små

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte dårlig! Har to gutter og kartet viste at de skulle vært jenter;)

Gjenståt å se nå da hva jeg har i magen denne gangen. Kartet sier jente, så da er det vel en prins til:)

Skrevet

Stemte på alle mine tre..

Eller, sistemann er jo ikke født enda da, men er temmelig sikke på at det stemmer på ham også

Skrevet

Stemte på mine 2. Men her var jo alderen på mor under unfangelsn som gjelder, står det ikke mors alder ved termin inne på barnimagen? For der stemte det ikke. Håper det stemmer denne gange også da for da får jeg ei jente:) har 2 gutter fra før.

Skrevet

Stemte ikke her. Har 2 jenter og kartet sa 2 gutter. Det jeg er gravid med nå skulle bli en jente, så da blir det sikkert gutt. Hmmmm....

Det på babyverden stemmer på meg.

Skrevet

Stemte på meg. Men kartet her inne stemmer ikke på meg. Hvis en ser på prosentandelen på siden av kartet så er det jo bare ett par steder det er større sannsynlighet for det ene eller det andre. Ofte står det 50/50 og det stemmer jo forsåvidt:) Hvis det ikke blir jente blir det gutt, iallefall somregel:) Fins jo noen som er litt av begge men det er jo noe annet:)

Skrevet

Hihi, morsomt det spriker saann, da er det haap da... 50/50 betyr ikke 50/50 sjanse for ulikt kjoenn, men at det for de som unnfanger dette aaret, saa foedes det totalt 50% jenter og 50% gutter.

Jaja, men det er i hvert fall ved unnfangelse man skal sjekke, ikke foedsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...