Gå til innhold

Da har æ vært hos legen på første kontroll


mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Alt vel. Fikk termin hos legen den 4 september. Pussig, fikk den 2 på libero, 5 her inne og 3 i svangerskapsboka. Er ihvertfall sikkert at den lille kommer først i september, eller sist i august.

Skal på ul om 3 uka, mest bare for å hilse på og for å telle anntall. Har panikk for at d skal være flere enn en'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de regner ut termin forskjellig.

 

Måtte du ta GU?

 

Håper alt vil se bra ut på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er saa morro aa hore hva man skal igjennom jeg. Fortell gjerne mere. Har tenkt litt paa dette med gu- vil ikke gjore det hos fastlegen min jeg. Vil ha en dame. Noen forslag til hvordan gaa frem for dette? Skal ikke til forste kontroll for I 5 mnd , fordi jeg er ute av landet, men neste uke skal jeg ha 4 d ultralyd for aa se om hjertet slaar som det skal (allt er litt overdrevet her, usa, og jeg rir bolgen-lol ) noen grunn til at du mistenker flere enn 1? For meg vil det vaere et kjempe problem for da faar jeg ikke jobbe lenger.. Og her jeg er baa vil det si ikke no lonn og antagelig sparken.. Men syntes tvillinger hadde vaert saa morro at jeg hadde nok slikket saarene mine fort,ja.. Mere jobber over havet lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...