bella1984 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Vi skal insemineres med donorsæd og har fått time til forsamtale om en uke. Nå lurer jeg bare på om hvordan prosessen er før inseminasjon. Må alle gå på hormoner? Jeg er helt frisk og fin- og vil jo gjerne slippe hormoner- viss det ikke trengs. Dessuten får jeg kommet i gang en syklus før, om jeg slipper å begynne på meedisiner tidlig i syklusen:) Utålmodig!
Suretær Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hei, jeg har hatt to inseminasjonforsøk uten hell desverre. Sjansen er visst litt større med donorsæd, så jeg håper dere er heldige. Grunnen til at du får hormoner er jo at flere egg skal modnes slik at sjansen for befruktning er større. Skjønner godt at du helst vil la være, men jeg fikk ingen bivirkninger av dem. Lykke til klem
bella1984 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Ok, så det er fast prosedyre at man skal ta hormonene? Ja, er det større sjans for å lykkes- så er det klart vi vil det. Leste bare på en side i Danmark at det ikke var nødvendig og at sjansene ikke var større så lenge man var frisk osv.........hmm vet ikke jeg nei:) Tak for svar og håper dere lykkes snart!
Suretær Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg gjorde det i Danmark og der var de fast bestemte på å bruke hormoner, men det kan jo være forskjellig fra sted til sted. Krysser fingre for deg.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 VI hadde et inseminasjonsforsøk på Riksen i desember som også dessverre ble negativt. Der startet jeg på Pergo 3.mensdag, menpur siste dag med pergo og tok det i 3 dager. Eggløsningssprøyta sattes dagen etter og inseminasjon 2 dager på rad etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå