Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle gravide som vi rakk å hilse på fra flere koselige treff. J eg er dessverre nå lagt inn på føden på UNN. Natt til torsdag begynte det å lekke fostervann, så nå går dagen med til å ligge i sengen og håpe på det beste. Jeg har fått modningssprøyte for lillegutt sine lunger og antibiotika 4 ganger i døgnet for å hindre en eventuell innfeksjon. Livet kan jammen fort endre seg, og byr på mange overraskelser. Rart å være redd for å få en biie liten gutt, når 27 uker har vært dominert av redslen for en stoooooooor diabetiker gutt på over 5 kg.... Dagene går med til å telle timer og holde humøret oppe, samt bli vant til tanke på å skulle bo på UNN de neste 13 ukene. Kos dere på treffene, jeg håper vi treffes igjen på " Din baby"-treff. Det var koselig å være gravid sammen med dere!

Hilsen fra Cathrine, og lillegutt gir et spark :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alt går bra med dere!

Klem fra Maria.

Skrevet

Krysser fingrene for at alt går bra med dere!

Varme tanker fra Maria

Skrevet

Krysser fingre og tær for at alt går bra. Heldigvis er du i gode hender, og vil bli tatt godt vare på. Håper lillemann blir der inne de ukene han kan, så han blir litt større. Ta vare på dere selv. Tenker på dere.

Skrevet

ønsker deg og lillegutt masse lykke til =)

Skrevet

krysser d som kan krysses hær førr at alt går fint me dåkker begge to.......godt å høre at du har fått modningssprøyta. du e iallfall i gode hender på unn..... lykke til=)

Stoor klem

Skrevet

Takk for oppdatering, blei litt bekymra når æ hørte at du va på UNN. Æ å lillefrøkna(??) glede oss til å treffe dæ å "Omar". Håpe han blir dær ei stund til.Lykke til:)Klemma

Gjest junemor85
Skrevet

Lykke til. -Tenker på deg.

klem fra June Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...