Gå til innhold

Positiv test i dag :)


Happiness fødte 16.9 :)

Anbefalte innlegg

Etter ikm så er jeg 4+4, men jeg har blitt satt tilbake ca en uke på hver av mine andre barn ved UL.

Tror denne ble til 2 eller 3januar, noen som kan si en måte å regne det ut på en sikrere termin?

Håper jeg får bli her, har så mye vondt, så tør ikke slippe jubelen løs riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved unngangelse 2 januar og syklus på 28 dager blir termin 26 september. 27. ved unnfangelse 3.jan.:-)

(termin kalkulator på babyverden:-)

 

 

 

Gratulerer:-)

 

Er selv gravid med nummer tre og har termin 20.august .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse da.. :-) her blir det også et september barn.. har en kokko syklus så jeg syns det var vanskelig og regne ut hvor langt jeg er på vei, men jeg vett at unfangelse er rundt 23 - 24 desember så regner bare ut derifra :) vet at unnfangelse må ha vært etter 22 og før 26, så :-) men kan jo være jeg tar feil at d er blitt senere, men det går egentlig ikke :-P sia jeg hadde IkM (ca, veldig ca) 29 - 30 desember.. men ungen kommer vell ut når den er klar for det :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere og :)

Jeg har til vanlig 5ukers syklus, men den har vært på rundt 30-32 dager siste mnd, slutta på prev i sept.

 

Gikk på overtid med nr 2, så kan bli oktober barn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Jeg har tenkt meg ut 27.sept selv da, utifra svaret jeg fikk av ei etter når unnfangelsen fant sted, men er jo ikke sikker på EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så masse med pos test!! og tusen takk for gratulasjonen fra deg på mitt innlegg:-)

Jeg hadde siste mens 20.des, og fikk svar på babyverden at termin er 27.september..

Så da er vi ganske nærme hverandre ja:-) Kjekt om vi kan følge hverandre opp her inne da!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens den 15.des.

Før jeg begynte på piller så hadde jeg 35dager syklus, det er det jeg alltid har hatt, og med begge ungene mine ble termin utsatt 7-9 dager.

Greit da å forholde seg til 27.9, så aknskje de sier 1.10, så er det ikke så mange dager hehe. Mannen har bursdag 1.10, så den dagen er egentlig opptatt.

 

Håper bare det går bra, at jeg ikke mister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:)

Jeg fikk også positiv test i dag, og har termin 27 september. Mange av oss som har termin samme dag virker det som.

Artig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg og :D jeg skal til legen nå for å søke meg inn på adipol, så får se hva hun sier ang termin.

 

Den kan jo bli redigert ved ul for alle, så vi ender vel ikke opp med å føde samme dag uansett ;)

 

Hvor skal dere føde, moa og canutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...