Gå til innhold

Da er jeg hjemme igjen etter 3 døgn på sykehuset.:-)


Kjærlighet <3

Anbefalte innlegg

Ble innlagt på tirsdag pga ekstrem svangerskapskvalme, hadde ikke beholdt verken vått eller tørt på flere dager og før det hadde jeg kastet opp en god del.

 

Ble tatt kjempe godt vare på, var godt å bli vartet opp litt og passet på. Fikk intravenøst væske, næring og kvalmestillende. Så etter halvannet døgn konstant i senga begynte formen å stige. Klarte å spise litt, drikke litt og beholde maten, Deilig :-)

 

Tar enda kvalmestillenda, Afipran men siden jeg kaster opp så fort tar jeg stikkpiller... Slapper jeg av og tar det med ro, kaster jeg ikke opp. Kjenner bare at jeg er litt kvalm og uggen...Men det er helt ok:-)

 

Blir vveldig fort sliten og svimmel, harv vært en stor påkjenning for kroppen så er sykemeldt en stund fremover så kroppen får stabilisert seg .-)

 

Fikk ul på tirsdag og vi så et fint hjerte som banker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det må være forferdelig å være så kvalm! Får håpe det har stabilisert seg litt nå, og at du kan nyte(?) resten av svangerskapet hjemme!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke særlig behagelig:-) Men er heldigvis 9+3 i dag og i de forrige svangerskapene har kvalmen gitt seg ca uke 13-... så teller ned nå.:-) Får jeg holdt det i sjakk frem til da er jeg fornøyd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da...føler med deg og det er mulig at jeg kommer etter jeg også med kvalme i uke 6....har nedtelling til uke 6 jeg..huff og huff...

 

afipran er ganske mildt, du vet at det finnes sterkere kvalmestillende som hjelper bedre sant???

 

God bedring iallefall, ikke så lenge igjen til uke 13....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...