Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 har reagert litt på at han aldri er trøtt. sover nesten ikke. og feste ustanselig. faen i helvete er d mulig!!! dette hadde jeg aldri trodd om han!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Det kan stemme bra med kokain det der. Mulig han også tar noe for å roe ned kroppen etterpå også. Langt ifra alle som kun tar kokain.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Stemmer det HI. Og så får man gjerne en slevtillit som ikke ligner grisen. Litt supermann tendenser.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 roer ned kroppen?? så man blir altså helt gira av kokain?? veeeldig rart jeg ikke har merket noe. at en så "vanlig" mann kan holde på med narkotika hadde jeg aldri drømt om engang. :-(
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Hvis han ikke er trøtt høres det mer ut som pepper(amfetamin)..jeg sov alltid godt etter å ha tatt kola
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Pepper blir man gira av! cola kan man gå på uten at noen merker det. Eller folk som har peiling merker det jo. To heilt forskjellige ting og to helt forskjellige rusa
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Riktig. kokain kan man bare legge seg ned å sove når man vil. Når man har tatt pepper kan man enten røyke eller stappe inn på en hau med valium eller masse anna rart
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 jeg har ikke merka noe på han. først nå når jeg fikk vite at han av og hente litt "cola" at jeg skjønte d var noe... eneste jeg kan se tilbake på som ikke er helt som d skal er at han aldri blir trøtt. de gangene vi har vært på fest sammen har han holdt det gående til langt utpå morrakvisten.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Du ser fort forskjell på en på speed og en på kola. Jeg får bare litt større pupiller på kola, samt at jeg ikke får oppheng i ting og snakker ikke så fort. På pepper blir jeg gira, sur, stressa og får helt vidåpne øyne.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Hehe ja, jeg la meg alltid fort etter kola om jeg ville. Var det som var så "kjekt" Pepper er et møkkadop, tilslutt ble oppturen bare nedtur..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 enkelt å avsløre da.. bare se på pupillene. jeg fikk alltid enorme, rart ingen skjønte det. eller om man er mye tørst, tygger heftig på tyggis, har tørre lepper eller fikler veldig med ting, at man ikke klarer sitte i ro, men må ha noe i hånda, gjøre bevegelser med beina osv.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Man kan gå på kokain uten at folk merker det. Er i grunnen helt vanlig, bare litt mer oppegående. Går han lenge på det vil du merke det med at han blir veldig høy på pæra. Som kongen på hauen
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 eller speed. igrunn samme greia bare kokain er mere vanedannende og man blir mere høy på pæra av det- tegn på disse to er..han kan bli litt mere hyper(trenger ikke å bli det..noen røyker hasj for å dempe litt), drikker masse vann, pupillene blir større, når det går ut av kroppen kan han svette som en gris, ikke trøtt over hodet..får ikke til å sove før det begynner å gå ut av kroppen. Med kokain så blir man visst KONGE og føler seg som man eier verden. Det blir man visst ikke med speed..det jeg har forstått er forskjellen på disse to..bare kokain er mye mere vane dannende enn speed (amfetamin)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Han sa selv d var cola. så regner med det er kokain. han snakker masse, og ganske høyt. litt skrytete og aldri redd for noe. og trenger lite søvn... det er vel de tingene jeg kan se tilbake på som kan peke på noe i den rettning at han har tatt noe mens vi var sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå