Gå til innhold

Det er bra koselig med baby!!

Anbefalte innlegg

Nå nå gullet er 3 mnd og ting faller litt på plass, så må jeg bare si.....DET ER JAGGU BRA KJEKT MED BABY!!!

I dag lo hun høyt for første gang, en trillende latter. Ingen som kan le slik som babyer kan :-)

Hun legger seg jevnt over i 19.30-20.30 tiden, så nå har jeg kveld igjen akkurat som før jeg fikk baby. Jeg føler meg ikke sliten heller, selv om jeg står opp hver morgen i 7-8 tida. Sover ikke så ofte på formiddagen heller lengre, så jeg koser meg!

Nesten så jeg får lyst på en til om en stund, selv om jeg sa at jeg bare skulle ha to barn.....hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136582265-det-er-bra-koselig-med-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅ, det er sååå deilig.... Alt er liksom så enkelt nå. Tulla sover spiser og er egentlig bare ett stort SMIL. Koser meg skikkelig med henne. Nå er det så mye enklere å la andre passe henne også. Hadde en tur til storbyen i går og fikk handlet litt, HELT ALENE. DET var herlig det. Koste meg skikkelig!!! I kvled skal vi på fest, og mamma skal passe alle ungene. HUN gleder seg som bare det. OG det gjør vi også. MEN jeg skal ikke ha flere barn nei. tre stk er NOK, synes nå jeg.

Ja, jeg skriver under på denne. ;-)

Jenta vår er snart 4 mnder og dagene går mye enklere. Riktig nok har jenta vår begynt å tulle litt om kveldene. Legger seg rundt 7-8 tiden, men våkner igjen etter en time.. Er gjerne lysvåken 1-2 timer før hun vil sove igjen. Men hun sover godt om natten og er kjempe blid og fornøyd om dagen. :-)

Jeg storkoser meg som mamma og savner ikke jobb og skole litt en gang! Er såå glad i jenta vår og ønsker meg en til så snart jeg er ferdig med utdanningen. Har ett år igjen og det er passe aldersforskjell. :-)

Ja det er sikkert og visst!!

August er den nydeligste lille knert i verden. Blid, blid, blid :-))

Han var syk for et par uker siden og begynte da og våkne flere ganger om natta for å spise. Før dette har han jo sovet natta gjennom. Men det går greit, håper han finner tilbake til sin gode gamle vane snart, i natt var det iallefall bare en gang og det er jo flott.

Ellers ingen flere barn her i huset,-vi har jo fire, så veeeeldig godt fornøyd med det!

Ja, NÅ er det koselig :-) Vet mer, kan mer, skjønner mer, både jeg og Stina :-) Gleder meg til hun sover hele natten, det er nok ikke lenge før nå. Har kjøpt teppe til å ha på gulvet, så nå skal vi trene magen begge to. Rutiner er på plass, og det er alfa og omega for meg! Nesten så jeg kunne tenkt meg en til, hehe, nei.....jeg må snart ha noe hjerneføde også selvom jeg har det fint nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...