Gå til innhold

Testet positivt 4 dager før IKM


aug-mamma ble novembermamma!

Anbefalte innlegg

Da er jeg forhåpentligvis tilbake her etter 4 laaaaange måneder:-) Tør liksom ikke slippe jubelen i taket før det har gått noen dager til og jeg virkelig ser at mensen ikke kommer:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ER DU MED AUG_MAMMA?????????????????????+

 

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Gratulerer!!! johooooooooooooooooooooooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk:-) Dette blir spennende!! Jeg er så spent på når din termin er Vossafår!! Sikkert vanskelig å si før du har hatt deg en ul:-)

 

Fikk svak positiv test i dag, fire dager før dagen jeg venter mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ser jo ut som jeg er sikker på at mensen kommer, men det er jeg ikke altså, har bare lest litt for mye om kjemiske graviditeter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, altså... Eg har jo berre tatt ein test.. Sist fredag, og den var svak.. Hehe.. Tenk om eg ikkje er gravid då??? *ler*

 

Trur eg er ca 5 veker...

Har ikkje bestilt legetime enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse.. jeg testa svakt posetivt for litt over ei uke sia, på ettermiddagen, og var oppom hos legen i går og tok test POSETIV :_) dama i luka gliste til meg og lurte på om jeg var klar over det.. jeg måtte bare smile.. så skal til legen på mandag :-) er 6 uker på vei i morgen tror jeg.. :-) jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også, Prøver89:-)Nesten helt nygravid du også, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei aug-mamma og gratulerer! det blir vel kanskje sept-mamma nå?!! Vet ikke om du husker meg, jeg var inne titt og ofte på bli-gravid siden. Jeg testet også positivt 4 dager før IKM. Dette er så kjekt!! Hadde og en MA som deg. Nå skal vi bli her noen uker før vi tusler vider inn til 2.trimester. Jeg begynner å glede meg over graviditeten nå, var livredd de første ukene. Nå tenker vi positivt på at dette skal gå bra!! Har du regnet ut termin. Jeg har 1.sept :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pillutta:-)

 

Ja, husker deg godt fra bli gravid sidene:-)

 

Kjenner at jeg tar det hele med en klype salt..Tenker at det er sikkert bare en kjemisk graviditet og at mensen kommer om et par dager..Har testet svakt positivt tre dager på rad nå, så det er vel på tide å gi seg med testingen..kommer TR så kommer TR..Fremdeles to dager til jeg har IKM, og testene er ganske svake enda, i dag så ble jeg litt bekymra for at testen ikke var sterkere enn den var for to dager siden, men det er jo enda veldig tidlig...Huff, som du skjønner så er jeg dritanervøs..Håper at jeg begynner å slappe av etter hvert slik som du klarer nå etter å ha fått litt tid på deg:-) Hvis dette går bra så er min termin 3.oktober.

 

Fikk en sønn på tampen av Juli 2005, hadde termin i august 2005, derav nicket aug-mamma:-) Er blitt så vant til det nå at jeg klarer ikke å endre på det:-) Tenker at alle kjenner meg ut i fra det nicket.

 

Håper at jeg tusler etter deg inn på 2.tri etter et par mnd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingre og håper på det beste! Det er jo ingenting som tilsier at det skal gå galt denne gangen også..men jeg skjønner godt hvorfor,jeg tenker en del på det jeg også. Vi får tenke positivt og se for deg deg stor mage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må tenke positivt!! Har du begynt å se noe endringer på magen? Er du rundt 8 uker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, jeg hadde en SA i september og er nå gravid igjen bare ulse 5 uker men en begynnelse.

 

Jeg har det litt som det aug-mamma, bare venter på å begynne å blø. Er nesten redd for å kikke når jeg er på do.

 

Foreløpig termin 28 september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja..Vi får håpe at vi klarer å senke skuldrene etterhvert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Ja jeg er i min 9 nde uke nå. Skal på første kontroll 7.feb. Etter det hvis alt er bra kan jeg senke skuldre og puste lettet ut :) . Ikke noe mage enda, kun "julemage"!! Føler meg skikkelig oppblåst og småfeit for tiden. Spiste masse i jula og fikk kanskje en litt "dårlig" start. Men pytt pytt prøver ikke å ha så mye fokus på vekt..selv om jeg tenker mye på det:) La på meg en del sist..23 kg. Men fikk det av igjen etterpå da. Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lille venn! Så bra testene forsatt er positive!! I mrg er det IKM, eller? Jeg fikk jo også svake frem til IKM, men på IKM var testen kjempesterk, ingen tvil. Så du må ikke bekymre deg selv om testen ikke blir sterkere og sterkere.

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pillutta: så spennende med kontroll snart!! Kanskje de hører hjertelyden, det er jo stas, men er vel ikke alltid de hører den så tidlig. La også på meg over 20 kg sist, men myye vann, 15 kg var vekk en uke etter fødselen, men de siste har vært beinharde å få av, men de er vekke nå:-) men selvfølgelig har julen sikkert hjulpet noen på igjen, synes jeg kjenner det på buksene. hihi. Formen er veldig fin, har kjent litt på kvalme noen dager, men i dag er det ingen kvalme..Skummelt. Har vært plaget med ekstrem kvalme både med sønnen min og sist gang da jeg mistet, men kanskje jeg er så heldig at det blir litt lettere denne gang..Er tidlig enda så det kommer vel etterhvert, men det skal gå bra..er så innstilt på det nå, og denne graviditeten er så veldig høyt ønsket at jeg skal ta imot litt "pain" :-)

 

Hei kattungen:-)

Det var gode ord å høre, snille du:-) ingen tegn til TR heldigvis. Har litt mensmurringer, men det vet jeg jo er vanlig når en er gravid også. Stiger fortsatt i temperatur, så det er også et veldig godt tegn. Hvordan går det med deg? Er du dårlig eller går det stort sett bra? Hva blir terminen din?

 

Stor klem tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flott at du temper og ser stigning. Liksom en ekstra sikkerhet:) Og mensmurring er jo et bra tegn, det har jeg også masse av. For ikke snakke om at ingen TR viser seg, som seff er det ultimate tegnet, he-he!

 

Formen er grei. Kvalm når jeg står opp og når jeg blir sliten og på kvelden. Men kaster ikke opp (enda...). Håper jeg slipper, men tror nok ikke det. Kastet opp til uke 27 med lillegutt, puh.... Ser du også er en som pleier å slite med kvalme, uff. Håper det blir lettere for oss denne gangen. Vi har jo de små som trenger oss. Foreløpig termin 30. sept;) Så lenger opp at du har termin 3. okt, så gøy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia:-) nå skal jeg til legen i morgen, be om crinone eller hcg sprøyte. eller et eller annet,,håper det kan hjelpe spiren min å bli i magen min:-) sliter ikke med noe, litt uggen i mage/hals., trøtt bare:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, kattungen..uke 27, det var heftige greier..her var kvalmen som blåst vekk omtrent fra uke 10 med førstemann..sist gang var jeg veldig dårlig frem til det begynte gradvis å bli bedre i uke 14 (omtrent da fosteret døde), tenkte jo ikke så mye på det siden jeg ble kvitt kvalmen tidlig i første svangerskap også. Krysser fingrene for at du slipper å være kvalm like lenge denne gang!! Det blir spennende etterhvert når vi får ordentlige ul terminer, kanskje vi får på samme dag da? hihi.

 

fest del lille spire: krysser fingrene for at spiren klorer seg fast denne gang, bra at du kan få noe hos legen som kan hjelpe spiren til å bli. Nå fortjener vi jammen alle tre å få bære frem spirene våre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 2:) Nå luerer jeg på hvordan dere har det i dag. Har du vært hos legen, fest del lille spire? Håper virkelig det går rette veien for deg denne gangen!!

 

Og aug-mamma, har du fått sterk test i dag?

 

Jeg er allerede stressa for at jeg ikke føler meg kvalm nok, men husker jo at det blir verre og verre. Og begynner jeg å kaste opp, så er det galt også. Ja, dere vet, alltid bekymret....

 

fest del lille spire, du får tidlig UL, ikke sant? Hvilken uke er det? Og aug-mamma, skal du ta tidlig UL? Jeg tenker jeg skal, men vet ikke når. Forrige gang var jeg på UL i uke 7 og da banket hjertet, men i uke 12 viste det seg at den var død i uke 8. Har hørt at det ikke er vits før uke 9 hvis man ikke blør. Hva mener dere? Dere skjønner dilemmaet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...