mamma`n til gullgutten Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Lurer på om det er noen spesielle mål å gå etter om man skal lage/sy tøybleieinnlegg selv og i så fall er det noe sted på nett hvor man finner "bruksanvisning" for dette?? Virker så plundrete og klumpete med brettebleier. Takk for alle innspill!!
Audacious Angel Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Om du skal lage til lommebleier feks så er det bare og måle hvor brede bleien er i skrittet og ta av litt, og å måle lengden. Vil du ha timeglass så lager du de bredere forran og bak (pass på at det passer inni bleien) Du kan jo eventuelt bruke et annet innlegg som mal... Jeg har sydd en del innlegg av bambusfrotté (prinsess selger håndklær som er supre å bruke) de suger kjempe bra etter noen vask. Jeg har laget noen som er dobble og noen som er enkle, men dobbelt så lange så jeg kan brette de til to lag. Mer enn to-tre lag tar laaaaaang tid å tørke om du tørker på snor. Jeg har forresten også sydd endel formsydde av bambus og, med snappi lukking kjempe kjekt.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Viss du syr dei i enkelt frotte-stoff men dobbelt så lange som du treng dei, så kan du berre brette dei ein gong på midten før du har dei i bleia. Då tørkar dei kjemperaskt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå