Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ny her, men har fulgt med i par år. Har en nydelig gutt på 1 1/2 år. Tok ut 6 egg tirsd og 3 ble befruktet, men 2 ble helt perfekte. Satte begge inn torsd. Kjenner at jeg er ganske sliten nå. sover mye, er oppblåst, kvalm og vont over alt. Det tar mer på en man vil innrømme! Flink pike sydromet hehe.Så er bare å håpe og tenke gode posetive tanker. Lykke til dere alle sammen;-))

Fortsetter under...

Hei og gratulerer :-) selv satte jeg inn på onsdag og er som du beskriver, sliten, trøtt, småkvalm og skikkelig oppblåst - det gjøre vondt i underlivet og hele magen - spesielt vondt å sitte, ligge og puste dypt inn...men det går visst over ila en uke, sies det - vi får trøste oss med det. Nå er det bare å ta det med ro og kose seg...og lykke til :o)

Hei!

Oy så spennende! Da er vi helt likt! Tok ut 8 egg på tirsdag, seks ble befruktet, men bare to ble bra nok til å settes inn. Satte inn "gulleggene" på torsdag jeg også:) Formen min er fin egentlig, føler meg bare litt trøtt og sliten...og har stikkinger/mensmurringer nederst i magen, men håper det er et godt tegn;)

Dette er mitt 2 ivf forsøk...hadde 10 gode egg på mitt første forsøk, men alle forsøkene på 1 ivf forsøk var desverre negative...så krysser fingrene for disse gode ferske eggene! Er det ditt 2 ivf forsøk også?

Lykke til! Blir artig å følge hverandre!

Hei, ja det er det andre forsøket. Første ble det hentet ut 6 egg, to ble befruktet men et ble bare perfekt, altså delte seg i fire, det andre delte seg i to, Vi fikk verdens største sjarmtroll som er nå 1 1/2 år. Tenker på dere alle sammen nå og sender lykkeønsker og gode tanker!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...