Gå til innhold

Spennende! Nå skjer det snart noe her...


Erisa*

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært en tur på kvinneklinikken for å sjekke hvordan det står til med snuppa mi. Hun har nemlig vært så stille de siste dagene, så jeg har blitt litt bekymret..

Ble undersøkt med ultralyd, alt så fint ut, og til slutt sjekket legen modning og sånn. Hodet lå langt nede i bekkenet, og jeg har 1-2 cm åpning! Jeg kan ikke forstå annet enn at dette er et godt tegn, spesielt siden jeg har gått med masse kraftige kynnere hele dagen... Så det er godt mulig det blir fødsel i løpet av helga, sa han!

Jeg har termin på søndag, og hadde aldri trodd at jeg skulle føde før termin, men er SÅ klar nå! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg:)

 

Så nå skal jeg spise en god middag, og så legge meg og sove litt, er så trøtt...

 

ha en fin fredagskveld, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg! Håper det skjer noe..

Har selv termin 30, men har lyst til å føde når som helst...

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!!! Masse lykke til. Heldig du er. Her er det null action, og er 2 dager over termin i dag. En smule utålmodig nå, men nurket kommer da den vil;) Håper det blir baby på deg i løpet av helga da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, her var jeg litt optimistisk en stund, hadde 5 minutter mellom riene, og de ble vondere og vondere. Så jeg stor opp etter å ha prøvd å få sove litt, og tok en varm dusj. Og etter det har det bare forandret seg. Blitt mindre regelmessig, og ikke så vondt lenger (selv om det fremdeles er vondt). Så nå tror jeg ikke det blir noe nå likevel... Nei, nei. Legger meg nå, håper det tar seg opp igjen i løpet av natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg våken etter en god natts søvn, og er tilbake til å ha litt vonde kynnere, intet mer... Men egentlig er det nesten greit, for jeg var så trøtt i går! Nå har jeg fått hvilt meg godt, så nå kan det bare begynne:) Håper virkelig det ikke skal ta mange dager nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Erisa, bra du har sovet godt - da er du klar til innsats! Jeg har også hatt 1-2 cm åpning og masse kynnere men de blir jo aldri til noe regelmessig jo... Utålmodig... Ny time mandag - får se hva de sier da... Hvis ikke knerten løser dette selv i løpet av helga da. Tror han liker seg veeeldig godt i magen min, kjennes sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe spennende på gang, kun kynnere og stikninger:-) Men har fått bakt litt da. Får se om jeg rekker å spise opp alt eller om noe havner i frysen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det var det...

Her har det dabbet litt av, altså.. Skuffende. Skal ut og gå tur nå snart, kanskje det hjelper? Gå litt oppoverbakker og sånn, det skal vel gjøre susen:) Har rier/kynnere, men de er ikke regelmessige lenger, så jeg vet ikke helt.

Syns ikke sex virker så fristende lenger etter at jeg fikk vite at det er åpning.. Blir litt rart.. Så vi får se - kanskje jeg blir så lei av å vente at det ikke er så viktig likevel;) Går tur først i alle fall:)

 

Lykke til videre, ScoobyDoo! Hadde vært morro om vi fødte på termin begge to i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mange gode tanker, Erisa! Gleder meg til å høre om fødselen og den lille prinsessa!

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erisa!! Nå blir det litt ekkelt spm her, men dette slimet, er det veeeeldig annerledes enn litt tykk utflod!? Jeg har hatt så mye de siste to dagene, gult og litt tykkelse...

Jeg er så grønn på dette her as...vil bare føde nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erisa, har noe skjedd? Ble det helgefødsel, som legen antydet at det kunne bli?

 

Med deg da, Scooby Doo?

 

Her kjenner jeg godt etter på alt som gjør litt vondt, men blir visst ikke noe fødsel med det første. Så får følge med på of krysse fingrene for dere heldige som har litt tegn så lenge! ;o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...