Gå til innhold

smerter i høyre eggstokk - kan det være SA allerede?


tigergutt<3

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt det rolig i hele dag og ikke stresset med noe. Men nå utpå kvelden så har jeg begynt å kjenne jevnlig smerte i høyre eggstokk. Nesten sånn litt eggløsnings smerte.

 

Er så bekymret for at det skal gå gale, har hatt en så god følelse denne gangen.

 

Mannen har vært å opperert ut to visdomstenner i dag så han ligger bare og snorker på sofaen. Tror jeg holder bekymringene for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei?

 

Visst smertene ikke gir seg eller de blir sterkere så hadde jeg tatt kontakt med legen. Siden det er i eggstokken du kjenner smerter

Trenger absolutt ikke være noe galt, men er jo bedre å ringe en gang for mye i tilfelle det skulle være noe alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også tidvis ganske store smerter i den høyre eggstokken, men jeg har både vært på indre ultralyd og tatt hCG og alt er bra:-)

Aner ikke hva det kommer av jeg, men hører om noen som har syster på eggstokken (ikke farlig), som kan gi slike smerter...., ellers så er det kanskje bare voksesmerter fra livmor (som kan være litt vanskelig å lokalisere;)

 

Ta kontakt med lege hvis du er bekymret!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hadd en del smerter i eggstokken, høyre faktisk.

men d har egentig ikke plaget meg så mye. har ellers hadd myye smerter nede i magen som har vert enda verre.. skal til legen på tirsdag, håper på en tidlig UL..

Du kan jo ta kontakt me lege sånn bare for sikkerhets skyld;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt i går etter pergo kur og er da bare 4 uker på vei. skal på ul 1 februar. Tenker kanskje det kan være ettervirkninger av pergo kuren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke lengre nei

Gratulerer så mye :)

 

Jeg hadde mye menssmerter og stinkniger både her og der de første ukene etter jeg fant ut jeg er gravid :) Men så ble det kun i livmora jeg kjente murringer.

Så da er det nok ingen fare :)

 

Nå er jeg 8+5 og kjenner ingenting . ga seg i uke 7. nå kan jeg vel bare kjenne antydning til et eller annet der nede sånn av og til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også hatt en del smerter nede i eggstokkene.. spesielt når jeg hoster *hehe* stikker skikkelig.. men har en del "menssmerter innimellom også" det er ikke nå farlig tror jeg :-P

skal til legen på mandag og blir og ta det opp da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...