tønnestobias Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 hva slags mage har jeg? guttemage eller jentemage?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Fin mage, ligner litt på min (men tør ikke legge ut bilder her) ser ut som gutt som jeg venter.
elida08 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Kan ikke flere legge ut magebilder??? Jeg synes det er så kjekt å se forskjellige mager... Er selv veldig (veldi) stor og lurer på hvordan magen min kommer til å bli hvis jeg en gang kommer til å bli gravid... Er en prøver...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Ser ut som min mage, men her er det mest sannsynnlig en jente... Hvor langt er du på vei?
Lotta med novembergutt Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Koselig å lese at det er flere store som prøver Det er jo så lite aktivitet på dette forumet her, og av de som er her så har jeg inntrykk av at det er allerede gravide - få prøvere. Hehe, de har jo antagelig vært prøvere en gang de og, men det er liksom ikke det diskusjonen dreier seg om Men ja, jeg er altså prøver jeg også! Med skrekkblanda fryd. Føler det er bittelitt unansvarlig av meg og være overvektig og prøve og bli gravid - men har nok googlet litt for mye... Leser jo så mye ubehagelig om dette med vekt og graviditet. Men etter å ha "snakket" med flere overvektige damer her inne, så og si alle med gode erfaringer, har jeg konkludert med at hele temaet er blåst opp! Så jeg hopper i det og ser hvordan det går Ble visst en liten avsporing dette ...
081013 Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 da har jeg også dristet meg til å legge ut magebilde. Hvilke type mage har jeg da(bortsett fra at den er tykk da hehe)
tønnestobias Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 til zorba. jeg tipper det er ei søt lita jente som koser seg inni magen din.. vet du hva du venter?
081013 Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 vi var en av de heldige parene som fikk en jordmor som ikke ville fortelle hva som skjuler seg i magen...så vi får bare vente i spenning.et lite ekstra ønske om jente for da har vi navnet klart. verre hvis det blir gutt...
*Hufsa-mamma* Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 har vært inne å kikka litt på bildene dine jeg Zorbas....syntes ikke det ser ut som om du har tykk mage...syntes magen ser veldig fin og baby ut og jeg tror det er jente;) nå er tiden for at vi som ikke brifer med flat mage til vanlig virkelig kan være stolt over den voksende kulen!!! tenk på de som er så tynne at den ikke vises!!!!!!!! nei....ikke tenk på hva andre tenker men kos dere med en litt trang mamma genser...og la magen strutte!!!)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 du har liten mage til å være i uke 28.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 synes magen ser fin ut jeg;)men om det er jente eller gutt...det vet jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #15 Skrevet 22. januar 2008 hmm.ser ingen bilder inne på profilen din
mrss83 Skrevet 24. januar 2008 #16 Skrevet 24. januar 2008 så rart...deligger jo inne på profilen min. skjønner ikke hva som er galt jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2008 #17 Skrevet 24. januar 2008 det kommer vel an på om du har lastet dem opp i dine private bilder eller i bilder som alle kan se...?!
mrss83 Skrevet 26. januar 2008 #18 Skrevet 26. januar 2008 de ligger på bilder som alle kan se... hmm. jeg har prøvd å legge de inn på nytt, men tror ikke det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå