Gå til innhold

HEEEEEELT HELT ÆRLIG!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere noen gang kjent et stikk av skuffelse når dere har har født og akkurat fått vite hvilket kjønn dere har fått? går dette an? eller skjer det bare med folk på ultralyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde eg fått en gutt sist hadde eg blitt litt betenkt, var så redd han skulle ligne på faren...helt grusomt å si, men faren til min nydelige datter er en grusom mann,hadde eg da fått en gutt som var helt lik hadde det blitt litt tungt....selv om eg hadde elsket han like høyt som eg elsker min datter:) men når du ser på ditt kjære barn og de er helt lik på noen som har gjort virkelige fæle ting mot deg,er det litt ekstra tøfft...elsker min datter over alt på denne jord og det hadde eg gjort hadde det blitt gutt også,men skrekken får at han skulle ligne alt for mye sin far hadde satt i meg...vanskelig å forklare, prøv å tenk deg at du hadde bitt voldtatt og barnet ditt var gutt og prikk lik voldtekstmannen...litt tøfft....faren til min datter voldtok meg ikke,men det han gjorde var verre enn en voldtekt....har opplevd voldtekt også...så ja, hadde eg fått gutt hadde eg blitt litt skuffet...grusomt å si...

Skrevet

Jeg fødte ei jente for litt over året siden. jeg kjente et stikk av skuffelse da de sa det var ei jente da hun kom ut. jeg har 3 jenter fra før. så det er mulig. men aldri om jeg ville ha byttet ut henne nå. er gravid igjen nå, og håper på en gutt så pappaen blir fornøyd og vi kan si oss ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...