Gå til innhold

Har så lyst til å vite...


Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

... at alt stå bra til der inne! Synes det er lenge å vente til uke 19 med å i det hele tatt vit at det er liv!

 

- Er det mulig å f.eks. får noen til å høre etter hjertelyd? eller er privat ul eneste løsning? Noen som veit om noe sted i trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmor og lege pleier å lytte etter hjertelyd fra ca uke 12. Ellers så er det ultralyd.

 

Min jordmor i forrige svangerskap sjekket hjertelyd hver kontroll fra uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kanskje få legen eller jordmoren din til ålytte etter hjertet? Men det kan jo hende at du blir enda mer bekymret dersom de ikke finner noe (selv om det er normalt)? :) Ellers så kan du kanskje forklare legen hvor bekymret du er og få henvisning til tidlig ul? Borsett fra dette er nok privat ul eneste alternativet som jeg vet om...:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kontroll i slutten av uke 8, og skal ikke etter planen ikke ha flere kontroller før normal ul.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med jordmor, hun har sikkert litt tid til å lytte etter hjertet. Min erfaring er hvertfall at jormødre har tid til å ta seg av oss gravide, men det kommer vel litt an på hvor du går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns også at det er sykt lenge og vente til uke 18 med ultrlyd.. både jeg og sambo skulle ønske man kunne få flere ultralyder, men vi får se da..

syns d er lenge og vente på og høre lit fra den lille spira :-/

 

og sambo er jo "vant" til mange ultralyder sia den ungen han har fra tidligere, der var de på en del ultralyder, sia det var et risikosvangerskap.. menmen.. er vell i grunn bare håpe at altser greit ut her at man slipper mye strev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...