Gå til innhold

Jeg har vondt i halebeinet.....


flypapir

Anbefalte innlegg

Har vondt i bekkenet også, og lurer derfor på om smerter i halebeinet går under bekkensmerter? Er ikke vondt når jeg ikke tar på det, men er veldig vondt hver gang jeg kommer borti (ikke det ta jeg klår meg mye i det området men....). Hadde bekkenløsning sist svangerskap, men kan ikke huske å ha hatt vondt i halebeinet.....

 

Noen som vet?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde mye vondt i halebenet faktisk frem til ca mnd 7,da var det værste over.hadde problemer med å gjøre knipeøvelse,klarte liksom ikke å knipe igjen bak(sorry detaljene..)hadde ikke bekkenløsning, både jordmor og lege sa at noen hadde det bare slik.ha alltid en liten pute med deg slik at du sitter mykt og når magen begynner å veie endel må du huske å ikke lene deg bakover når du sitter.da gnir du jo halebeinet ned i stolen,auuu...håper det går fort over for deg,stakkars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!:)

 

Håper det ikke blir verre, men at det går over jeg da... Kan bli litt mye med både bekkenløsning og store smerter i halebeinet !:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marte og tulla!

 

Ser du er tilbake igjen:-) Var det bare falske signaler i dag tidlig?:-)

Håper alt er bra med deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mama73!

 

Jeg er her hvertfall med ene beinet enda...:)

Fikk komme inn til innvendig ul. legen fant både fostersekk og plomesekk, og det så ut som et normalt svangerskap. Men han fant dessverre ikke noe foster. Skal tilbake om to uker for å se om han finner noe da. Kan være at jeg er litt kortere på vei enn hva jeg først trodde.... Inntil neste ul skal jeg nyyyyyte alle bekkensmerter og småkvalme!:) Prøver å være optimistisk og ikke grave meg ned i hva som KAN skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ fint at det ser ut til å ha gåt bra:-) Blødde du mye? Jeg er i hvert fall et levende eksempel på at blødninger i svangerskapet kan gå bra:-) Jeg hadde småblødninger i nesten to uker i starten (begynte før jeg testet positivt)! Var på ultralyd på mandag og så et fosteranlegg, men ikke noe mer, ellers så alt normalt ut. Har målt hCG og har fin stigning, og blødningene har nå gitt seg:-)) Mener å huske at vi var sånn ca like lang på vei? (6+2)

 

Krysser fingre for at det går bra med deg og at blødningene har gitt seg!

Du får "kose" deg med bekkenplagene og kvalmen så lenge ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blødde nok til at jeg ble bekymret.... Men heldigvis ikke masse med klumper.

 

Så godt å høre at det gikk bra med deg, det er alltid kjekt å høre om solskinnshistoriene!:) Tror jeg må ta en tur og måle hcg jeg også... Ville vært betryggende om det var en stigning der.

 

Vi er nesten like langt på vei, jeg er 6+1 i dag, men kan hende jeg blir satt litt tilbake. Det får tiden vise!:)

 

Ha en fortsatt finfin helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...