mor til 3 i april Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har tenkt litt på å kjøpe denne Emmaljunga Twin Cerox 360. Den har mye av det jeg ser etter. Svingbare forhjul, (kan låse) Vendbart handtak, Regulertbart handtak, Vendbart sportsvogndel, Full liggestilling, Justerbart fotbrett, Lydløst kalesje. Det eneste som ikke er så bra, er at forhjulene er litt små. Og at den kanskje er litt tung. Er det noen som har denne vognen? Er dette en bra vogn? Dette er ikke lett:-) :-)
nå er vi fem Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hei Vi har kjøpt denne, men fjorårets modell (2007), så alle fire hjulene er like, men de er ikke svingbare. Har den med mykbager. Nå blir den bare trillet rundt i stua av meg og 2-åringen vår, men jeg synes den virker kjempefin:-))) Lykke til med valget!
mor til 3 i april Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Takk, Så bra at du liker vognen. Jeg håper at den er god med svinghjul oxo. Jeg vet ikke ennå om det blir denne, får se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå