Gå til innhold

Jippi

trønderpia 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå står jeg øverst på terminlista... Så ikke prøv dere jenter, nå er det min tur...He, he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig misunnelig:-)) Men du har jo holdt ut lenger da så det er vel fortjent at du er den neste som skal ut!!!

Har du fått noen bestemt dag du skal inn og settes i gang e.l? Vet du om det blir vaginal fødsel eller keisersnitt?

Kjenner at jeg begynner å bli veldig spent selv og suger til meg alt av info om fødsel for øyeblikket:-))

Skrevet

Skal ha ks 4 feb. Håper ting setter i gang litt før, for nå er jaggu tålmodigheten slutt. Stor i kjetften jeg nå i dette innlegget, så det blir vel mange som får før meg nå, som straff tenker jeg:)

Skrevet

Skljønner godt at tålmodigheten er slutt!!!! Min begynner å lide alvorlig overlast og jeg har jo ca 7 uker igjen........., og da jeg ramset opp plagene mine for legen i går sa hun bare "ikke for å være veldig stygg, men det skal bli en del værre enn dette".....

Det er godt at vi har deilige tvillinger å kose oss med når dette er over, jeg er sikker på at de er verdt strevet samtidig som jeg er 100% sikker på at dette er min siste gang som gravid!!!!

Men lykke til den 4 feb eller før:-)) Og husk å fortelle oss hvordan det var!!

Skrevet

Så bra for deg, skulle ønske det var meg. Men jeg er bare i uke 28, men tror det blir ks i slutten av mars :-) Har termin 15 april.

Lykke til 4 feb. :-)

Skrevet

Æda bæda bæda, jeg skal sannsynligvis få de ut i slutten av neste uke eller begynnelsen av uka etter!!!

Men typisk at det drøyer når man har åpnet kjeften så høyt ja!!! Så kanskje jeg skulle latt være å skrive noe, men klarer det ikke. Hihi. Lar det stå. Ikke for det, grunnen er ikke så vittig, hun minste har sluttet å vokse. Fikk to poser blod på torsdag så jeg skal være klar til operasjon når som helst. Men fy så tungt det er nå..Føler jeg skal sprekke hvert øyeblikk. Skal der på mandag, såååå spennende. Iallefall nærmer det seg med stormskritt!! Og før 4. febr blir det vel uansett, beklager så meget. (veldig overbevisende, hehehe)

Men blivende tvillingmammaers verden er sååå uberegnelig, en to tre så kan vannet gå eller et eller annet. Så vi får la oss overaske. Før forrige mandag trodde jeg at jeg skulle gå til 13.2.

Skrevet

Lykket til med forestående fødsler. Regner med at dere holder oss oppdatert.

Vi som er i uke +- 20 har mye å "glede" oss til framover, sjønner jeg. Vi får bare bruke tida godt og nyte ukene fram til 30+!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...